לידור כהן. צילום: שרון בוקוב
לידור כהן. צילום: שרון בוקוב

הדרבי שלה, ובצדק: 0:2 למכבי פתח תקוה על הפועל

לעיניי כ-3,400 אוהדים, הקבוצה של עמיר נוסבאום הציגה משחק קטסטרופלי נוסף ולא הקשתה על יריבתה העירונית, שחגגה ניצחון קליל בדרבי הראשון אחרי ארבע וחצי שנים ועלתה לפסגה. לידור כהן ומוחמד סרסור כבשו

פורסם בתאריך: 26.9.19 21:12

ארבע וחצי שנים חיכו אוהדי הפועל לשובו של הדרבי. הערב (חמישי) צבעו כ-3,100 מהם את היציע המזרחי באצטדיון עמוסי ציפיות ואביזרי עידוד (אבל ללא דגל הפריסה שנפסל על ידי מכבי האש), אבל שבו הביתה מאוכזבים לאחר הפסד מוצדק, 2:0, שהיה השלישי שלהם ברציפות. מכבי, לעומת זאת, נראית בדרך הנכונה לחזרה לליגת העל, עם ניצחון שלישי ברציפות ועלייה למקום הראשון בטבלה.

אוהדי הפועל בדרבי. צילום: יאיר סיקרי

אוהדי הפועל בדרבי. צילום: יאיר סיקרי

שחקני הפועל מאוכזבים. צילום: שרון בוקוב

שחקני הפועל מאוכזבים. צילום: שרון בוקוב

אוהדי הפועל בדרבי. צילום: שרון בוקוב

אוהדי הפועל בדרבי. צילום: שרון בוקוב

עמיר נוסבאום ביצע מיני מהפכה בהרכב כשהוריד את שני המגנים הקבועים והרכיב את נתי בנימין בשמאל ומתן גושה בימין. זה לא ממש הפריע למכבי לשלוט מהרגע הראשון וכבר בדקה החמישית הציל ברק לוי ניסיון של לידור כהן. אוונדרו ברנדאו המשיך את הכדור החוזר פנימה אבל השער נפסל בטענת נבדל.

עמיר נוסבאום. צילום: שרון בוקוב

עמיר נוסבאום. צילום: שרון בוקוב

בדקה ה-23 עוד מצב טוב לברנדאו אחרי שיתוף פעולה יפה עם עידו דוידוב, אבל הנגיחה עלתה מעל המשקוף. מכבי המשיכה לשלוט ודור חוגי יכול היה לכבוש פעמיים לפני ההפסקה, אבל התוצאה נותרה מאופסת. 45 דקות ראשונות בשליטה מוחלטת של מכבי, שהיה נראה שהגיעה מוכנה הרבה יותר מיריבתה למשחק.

אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

אוהדי הפועל. צילום: יאיר סיקרי

אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן

אוהדי מכבי. צילום: זאב שטרן

הכיוןן הכללי נמשך במחצית השנייה, למרות שני חילופים שביצע נוסבאום במחצית. לוי עוד הספיק להציל ניסיון של ארד בר, אבל ספג באשמתו בדקה ה-61. קרן של דודי טוויטו מצאה את הראש של לידור כהן, לוי הגיב מאוחר וספג לקול צהלות 300 אוהדי מכבי, 0:1. שלוש דקות אחר כך בעט אמאדו סוקונה בעוצמה מ-25 מ', אבל יוסי גינזבורג היה ערני והדף.

בניסיון התקפי אחרון שלח עמיר נוסבאום את עומר בוארון למגרש על חשבונו של נפתלי בלאי, אבל ללא הואיל. דווקא בר איבגי היה קרוב מכולם לשוויון במבצע אישי, אבל נבלם לקרן. לידור כהן נעצר במשקוף תשע דקות לסיום, אבל בדקה ה-86 זה נגמר. המחליף מוחמד סרסור שלח כדור נהדר מ-18 מ' לפינה וקבע את תוצאת הסיום, 0:2. בזמן שאוהדי הפועל החלו לנטוש מוקדם משציפו, ליוו אותם אוהדי מכבי בשירת "יאללה הביתה" עם עקיצה נוספת בשירת "למה לא שומעים את הפועל?". סרסור, מצידו, ביצע במשך דקות ארוכות תנועות השתקה לעבר הקהל של הפועל.

הרבה סיבות לדאגה. צילום: זאב שטרן

הרבה סיבות לדאגה. צילום: זאב שטרן

עבור הפועל מדובר בתצוגה רעה נוספת, שמצטרפת ליכולת הרעה של הקבוצה בתקופה האחרונה ושבהחלט צריכה לגרום לדאגה אצל מקבלי ההחלטות במועדון. מכבי, לעומת זאת, תסתכל על הליגה הלאומית מלמעלה אחרי הדרבי הזה, ועם הכושר הנוכחי בה היא נמצאת יימשך, היא לא תתקשה לשוב בסיום העונה לליגה הראשונה.

הרכבים:
הפועל: ברק לוי, מתן גושה, יעקב אבבה, ספיר יתח, נתי בנימין (46, בר איבגי), רם לוי, נדב ראובני (46, גל אסולין), נפתלי בלאי (עומר בוארון, 71), בר ירוחם, עוז פרץ, אמאדו סוקונה.
מכבי: יוסי גינזבורג, דניאל בוסי, עידן אדהנני, דניאל פלשר, דודי טוויטו, אלי בבייב, ארד בר, עידו דוידוב (מוחמד סרסור, 75), לידור כהן, דור חוגי (דן כדורי, 86), אוונדרו ברנדאו (ליאל עבדה, 57).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר