ניב טל, רועי אלרום. צילומים: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
ניב טל, רועי אלרום. צילומים: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

לא שקט בהפועל פ"ת: יחסים רעועים בין המנכ"ל רועי אלרום למנהל הספורטיבי ניב טל

בתקופה האחרונה שורר מתח בין שתי הדמויות הבכירות ביותר במערכת, ששיתפו פעולה עוד לפני שמונו לתפקידם הנוכחי. השניים קיימו שיחה בימים האחרונים בניסיון ללבן את המחלוקות. אלרום: "הדברים אינם נכונים, זה לגיטימי לחלוטין שיש חילוקי דעות מקצועיים". טל: "הייתה ירידה בחודש האחרון, תפסנו את עצמנו בזמן"

פורסם בתאריך: 27.9.19 13:20

עוד לפני ההפסד הכואב בדרבי אתמול (חמישי) למכבי והתצוגה החלשה של שחקניו של עמיר נוסבאום, מתברר כי לא חסרות בעיות בהפועל פתח תקוה. אחרי הדיווח ב"ספורט מלאבס" השבוע על הביקורת שהעבירו במועדון על המנכ"ל רועי אלרום, מתברר כי אלרום והמנהל הספורטיבי ניב טל היו בנתק בשבועות האחרונים, אליו שמו לב רבים מעובדי המועדון.

כזכור, השניים שיתפו פעולה עוד בטרם מונו לתפקידיהם הנוכחיים, כאשר בנו יחדיו את "תכנית 100 הימים" של עמותת הכחולה. השניים עבדו בצמוד בחודשים האחרונים כשני האנשים בראש הפירמידה של המערכת, אך לאחרונה, כאמור, חלה הרעה ביחסים בין השניים. על פי גורמים במועדון, הכעס של אלרום על טל נובע מכך שלטענתו המנהל הספורטיבי חדר לו לסמכויות וניסה להשפיע בנושאים עליהם הוא לא אחראי. טל, מצידו, התאכזב מכך שלא הוקצו סכומי כסף משמעותיים יותר לחיזוק הקבוצה בימים האחרונים של חלון ההעברות, כאשר ברקע הדברים נמצאים גם היחסים בין אלרום למספר מעובדי המועדון בתקופה האחרונה. לפני מספר ימים ניסו אלרום וטל "לנקות את השולחן" בפגישה, אך נראה שייקח עוד זמן עד שהיחסים, אם בכלל, יחזרו למסלול.

"אין ספק שזה מצב לא תקין ששתי הדמויות הבכירות במערכת נמצאות בנתק", אמר גורם במערכת. "אי אפשר שלא לשים לב לאנרגיות הרעות במועדון בתקופה האחרונה, כשאין ספק שליחסים בין ניב ורועי יש עליהן השפעה רבה. לטובת הפועל פתח תקוה, כדאי שהשניים האלה יידעו לשים את הדברים מאחוריהם ולהתקדם הלאה".

רועי אלרום מסר בתגובה: "הדברים אינם נכונים ואין אווירה לא טובה ביני לבין ניב. זה לגיטימי לחלוטין שיש חילוקי דעות מקצועיים או בנוגע לחלוקת תקציבים. יתרה מכך, אני דורש מכל עובד להילחם, גם בי, על מה שחשוב לו והוא מאמין שצריך לעשות. אם לא יעשה כך, מבחינתי הוא חוטא לתפקידו. אני סומך על ניב ב-200%, מעריך את כל העבודה המקצועית שהוא עשה וממשיך לעשות במועדון. במסגרת תפקידי, אני כאן כדי לעזור לכל עובד להצליח בעבודתו במועדון. כלל בעלי התפקידים, בדיוק כמוני, נדרשים לעבודה קשה ולתוצאות וכולנו מחויבים לכך בכל מאת האחוזים".

ניב טל מסר בתגובה: "התחלנו חמישה חודשים מצויינים, מפרים וחיוביים. הייתה ירידה בחודש האחרון, זה יכול לקרות לאנשים שעובדים שבעה ימים בשבוע מסביב לשעון. תפסנו את עצמנו בזמן ואנחנו מסתכלים באופטימיות קדימה".

במישור המקצועי, ישנה אכזבה במועדון מיכולתו של הקשר בר ירוחם, שהובא לקבוצה בימים האחרונים של חלון ההעברות, כאשר נרכש מרמת השרון בסכום של 120 אלף שקלים. הקשר בן לוי, שסובל מקרע בגיד, צפוי להעדר בין חודשיים לשלושה. הקשר עמית מזרחי, שסובל מנקע, צפוי שלא לקחת חלק לפחות בשני המשחקים הקרובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ד. רביקוביץ

    ניב טל אהבתי אותך בתור שחקן אבל אתה מנהל מקצועי חלש מאוד עם דרך ברורה של שחקנים מליגה א' וזה יוביל אותנו לירידת ליגה תזכרו מה רביקוביץ אומר לכם.

  2. ליאור

    יובל נעים חייב להגיע ולהציל את הקבוצה
    נוסבאום חסר מושג
    זה קרה עם אסף נימני ואורן קריספין והרשימה ארוכה
    מספיק לאכזב ולהתעלל באוהדים

  3. בעלים

    ניב טל המנג'ר הכושל, על מה בדיוק אתה עובד מסביב לשעון 7 ימים בשבוע? יותר מדוייק, על מי אתה עובד? מה בדיוק יש לך לעשות? באת עם תוכנית כתובה מראש שהיא כושלת בפני עצמה ולא הצלחת להתמודד עם שום צורך של הקבוצה. הבאת שחקנים בובות כי אתה פחדן. לך הביתה. במאי מחליפים את כל הועד המנהל ואת המנכל. אז תתחיל לחפש עבודה מעכשיו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר