שחקני הפועל בסיום
שחקני הפועל בסיום

הפועל פ"ת סיימה ב-2:2 מול כפר קאסם, האוהדים באו בטענות לנוסבאום

משחק לא טוב נוסף של הכחולים הסתיים עם נקודה בזכות שני שערים במחצית השנייה של עוז פרץ ועומר בוארון. הפועל עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. מעמדו של המאמן יציב

פורסם בתאריך: 4.10.19 18:24

כ-250 אוהדי הפועל פתח תקוה שהגיעו היום (שישי) ללוד, קיוו לפתוח את השנה העברית סוף סוף עם שלוש נקודות, אך חזרו שוב מאוכזבים הביתה עם 2:2 מול מ.ס כפר קאסם. הכעס של האוהדים על התקופה הרעה של הקבוצה שלהם הומתק מעט במחצית השנייה, כאשר הכחולים הצליחו לכבוש שני שערים מהירים (שערים ראשונים אחרי שלושה משחקים ללא כיבוש) וחזרו הביתה עם נקודה.

הפועל פתחה את המחצית השנייה ביכולת שהיוותה המשך ישיר לדרבי והשער של המקומיים היה באוויר. בדקה החמישית איבוד כדור רשלני של בר איבגי כמעט סידרה שער ללטיף אמאדו, אבל ברק לוי הדף לקרן. בדקה ה-21 היתרון המוחלט של כפר קאסם השתלם. גיל סאלם נגח בקלילות לרשת אחרי חוסר סדר בהגנה של הפועל.

בדקה ה-36 אמאדו סוקונה, ששוב לא הרשים, הוריד עם הראש לעוז פרץ שכבש, אך השער נפסל בטענת נבדל. בהתקפה האחרונה של המחצית מהלך יפה של בוארון הסתיים בבעיטה, פרץ הסיט לשער אך שוב השער נפסל בטענת נבדל. זו הפעם הרביעית העונה ששער של פרץ נפסל בטענת נבדל.

במחצית השנייה הפועל הייתה מעט טובה יותר, אך בדקה ה-63 דווקא ספגה את השני. ירדן כהן נותר לבד ובעט מדויק מ-18 מטר לרשת, 0:2. בדקה ה-70 סוף סוף הגיע השער הראשון העונה של עוז פרץ. איבגי עבר יפה בקו שמאל והרים לפרץ, שנגח את שער הבכורה שלו. הפועל המשיכה לתקוף ושתי דקות מאוחר יותר הצליחה להשוות. ויטלי גנון, שעלה כמחליף להופעת הבכורה שלו, הרים מימין, הכדור הוסט לעומר בוארון, שבעט מדוייק לרשת, 2:2. בתוספת הזמן היה קרוב סוקונה להשלים מהפך, אך לא היה מדויק.

בוארון חוגג את השער השני

בוארון חוגג את השער השני

בסיום המשחק באו האוהדים בטענות קשות למאמן עמיר נוסבאום, שסימן ליציע תנועת התנצלות. למרות התקופה הרעה של הקבוצה, מעמדו של נוסבאום בהפועל נותר יציב והוא מקבל גיבוי מהנהלת המועדון. בשבוע הבא יפגשו הכחולים את הפועל עכו.

הרכב: ברק לוי, מתן גושה (ויטלי גנון, 66), ספיר יתח (יוסף עוודי, 31/נדב ראובני, 80), יעקב אבבה, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי, בר ירוחם, עוז פרץ, עומר בוארון, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאמן חלש שחקנים חלשים מנהל מקצועי חלש ורק מנכל גאון ! לא לומדים לקח כל פעם מחתימים מאמן חסר ניסיון ובמקרה שלנו חסר יכולת !

  2. בר

    מאמן כפר קאסם התפטר ואצלנו הכל בסדר
    נוסבאום כבר הכריז שאנחנו קבוצת תחתית
    כנראה שאין שום ציפיות מלבד השארות בליגה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר