מימין: ברק לוי, מוחמד סרסור. צילומים זאב שטרן

לוי וסרסור הורחקו משני משחקים בפועל כ"א בעקבות אירועי הדרבי

השוער שהתעמת עם אנשי מכבי והקשר שסימן אצבע משולשת לאוהדי הפועל הורשעו בהתנהגות בלתי הולמת וספגו עונש זהה בוועדת המשמעת של ההתאחדות

פורסם בתאריך: 10.10.19 19:14

שוער הפועל פתח תקוה, ברק לוי, וקשר מכבי פתח תקוה, מוחמד סרסור, עמדו הערב (חמישי) לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות אירועי הדרבי, בו ניצחה כזכור מכבי 0:2. הדיין, עו"ד נעם ליובין, הרשיע את השניים בהתנהגות בלתי הולמת וכל אחד מהם ספג הרחקה לשני משחקים בפועל.

בתיאור העבירה של השוער נכתב כי "לוי רץ מרחבת השער שלו הישר לצדו השני של המגרש (כ-70 מטרים), עד שהגיע לשחקן הקבוצה היריבה (עידן אדהנני, א"ב), תפס ומשך אותו בחולצתו באופן שאינו ספורטיבי תוך שהוא צועק עליו. האירוע הנ"ל הסתיים מיד עם הגעת אנשי קבוצת הפועל פתח תקוה אשר הגיעו להרגיעו ומכאן ליוו את הנ"ל למנהרת השחקנים". בעניין סרסור נכתב כי "בהיותו עומד במרכז שדה המשחק, בעיגול האמצע, הסתובב כאשר פניו לכיוון יציע אוהדי הפועל פתח תקוה (יציע מזרחי), וסימן בשתי ידיו תנועה מגונה- "אצבע משולשת".

"אדהנני בא אלי, טפח לי על הגב וקילל אותי", אמר לוי בדיון. "בסוף המשחק הלכתי לכיוונו ואמרתי לו שהוא ילד ולא מתבייש ותפסתי אותו בחולצה וזהו, עשר שנים אני בכדורגל ומעולם לא הרחיקו אותי". סרסור: "טעיתי כשהגבתי איך שהגבתי. אני רוצה להתנצל בתור שחקן נוער שעולה לבוגרים. קיללו אותי וצעקו לי מחבל, כמה אפשר לסבול? ואז לא השתלטתי על עצמי באותו רגע, הבנתי שזו טעות". חשוב לציין כי במכבי הציגו סרטון בו נשמעות קללות ונהמות לכיוונו של סרסור. "ייאמר כי הדברים נשמעים באופן ברור בסרטון שצורף ונותר לתמוה כיצד לא עמדה הפועל פתח תקוה לדין בגין אותן קריאות", כתב עו"ד ליובין בהחלטתו לפני שפסק על עונש זהה לשניים. סרסור החל לרצות את עונשו בשעה זו במשחק החוץ של קבוצתו מול הפועל עפולה ואילו לוי יחמיץ מחר את משחקה הביתי של הפועל מול הפועל עכו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר