עדי נסה. צילום: זאב שטרן
עדי נסה. צילום: זאב שטרן

נסה יפתח לראשונה, גורם בהפועל פ"ת: "פיטוריו של נוסבאום לא על הפרק"

השוער הצעיר, בוגר קבוצת הנוער, יעמוד לראשונה בליגה בין הקורות במקומו של ברק לוי המורחק. במועדון מגבים את המאמן: "לפטר מאמן אחרי שבעה מחזורים זה נגד כל מה שאנחנו מאמינים בו"

פורסם בתאריך: 11.10.19 12:46

תחושות מעורבות בהפועל פתח תקוה אחרי התיקו 2:2 מול מ.ס כפר קאסם בשבוע שעבר ולקראת המשחק היום (שישי, 16:00, ראש הזהב) מול הפועל עכו. מחד, רצף ההפסדים שעמד על שלושה במספר נעצר בזכות הרבה אופי וחזרת בזק למשחק תוך דקה, אבל מאידך היכולת הקטסטרופלית במחצית הראשונה, כמו גם פיגור בן שני שערים מול קבוצה שאינה מאריות הליגה בלשון עדינה, לא ממש מוסיפה שקט לקראת ההמשך.

השוער ברק לוי, שהורחק אתמול על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לשני משחקים, יעדר כמובן מהמשחק היום ובמקומו יפתח בין הקורות לראשונה בליגה השוער עדי נסה, בוגר קבוצת הנוער. בקבוצה ניסו להכשיר את עמית מזרחי, שסובל מפציעה בקרסול ונעדר בשבועות האחרונים, אך הקשר יעדר גם מהמשחק היום. בן לוי, שסובל מקרע בגיד, ייעדר בתקופה הקרובה מפעילות.

חרף הערכות שעלו בסביבת המועדון בדבר מעמדו הלא יציב של המאמן עמיר נוסבאום, בהפועל הבהירו שהנושא לא על הפרק. "לפטר מאמן אחרי שבעה מחזורים זה נגד כל מה שאנחנו מאמינים בו ובונים פה", אמר גורם בהפועל. "אף אחד פה לא כיוון כמטרת על עליית ליגה העונה, אלא יותר בנייה ושילוב שחקני בית. מקצועית אנחנו רוצים להציג כדורגל חיובי ולהגיע לפלייאוף העליון".

עמיר נוסבאום. צילום: זאב שטרן

עמיר נוסבאום. צילום: זאב שטרן

מי שזכה למחמאות הוא שחקן הרכש ויטלי גנון, שנכנס בדקה ה-66 והוסיף ממד של ניסיון לצד מספר פעולות טובות. "ויטלי עשה שינוי במשחק, הוא שחקן ברמה של ליגת העל שיודע לטפל טוב בכדור ולהיות 'רע' על המגרש. זה מצוין לשחקנים שלנו, שרובם צעירים ורכים וצריכים לפעמים מישהו שייתן להם סטירה וינער אותם", הוסיף גורם במועדון. "החזרה המהירה במשחק האחרון הוסיפה מאוד מבחינה מנטלית והחזירה לשחקנים את האמונה בעצמם". עבור גנון, אגב, היה זה משחק ראשון בכל המסגרות העונה והוא שולב כמחליף על מנת לאפשר לו להיכנס בהדרגה לכושר משחק.

עוד לפני צירופו של גנון נעשתה פנייה לגיא חדידה ששוחרר מהפועל חיפה, אבל עלויות כספיות גבוהות הורידו אותו מהר מאוד מהפרק והוא חתם לבסוף במכבי פתח תקוה. בקבוצה שמחו מאוד על שער הבכורה של עוז פרץ, אך במקביל ציינו את העובדה הכואבת שעד כה נפסלו ארבעה שערים שכבש. לדאבונו של החולץ, רק מול כפר קאסם הפסילה הייתה מוצדקת. "יש לעוז 'בעיה' שהוא מאוד מהיר, בעוד השיפוט בלאומית ברמה נמוכה והקוונים לא מצליחים לקלוט את העניין הזה", אמרו בהפועל. "אין לך VAR ואיכשהו יוצא שהמהירות שלו בליגה הזו היא בעוכריו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמירן

    שחקן פנוי דביקש להשתחרר מכפר קאסם מוסטפא שייך יוסף קשר ברמה גבוהה
    עמיר תיקח אותו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר