משה שפירא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
משה שפירא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שפירא התפטר מקבוצת הנוער של הפועל פ"ת: "ראיתי שהדברים לא תלויים בהחלטות שלי"

מיד לאחר ההפסד 2:1 לאחרונה עירוני מודיעין, הודיע המאמן על סיום תפקידו. "אני אוהב את המועדון מאוד, החלטתי לעזוב כי אני רואה שאין לי את היכולת להשפיע", אמר. גם מנהל הקבוצה חיים לוי התפטר בסיום המשחק

פורסם בתאריך: 12.10.19 16:50

זעזוע בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה. לאחר ההפסד המביך 2:1 לאחרונה בטבלה עירוני מודיעין, ופתיחת העונה החלשה של הקבוצה במחוז הדרומי של הליגה הלאומית, הודיע מאמן הקבוצה משה שפירא על התפטרותו, וכמוהו עשה גם מנהל הקבוצה בארבע השנים האחרונות, חיים לוי.

התפטרותו של שפירא מגיעה אחרי רצף תוצאות רעות, ששיאן בהפסד היום למודיעין, שלא צברה נקודה עד שפגשה את הפועל והייתה ביחס שערים של 13:2. בר נאווי, שעלה כמחליף, כבש את השער המצמק בפנדל. עוד לפני ההפסד היום, הציגה הפועל יכולת רעה במיוחד למן פתיחת העונה, כולל הפסד להפועל קרית אונו ותיקו מול גדנע תל אביב, שנחשבות מהחלשות בליגה. בימים הקרובים יחפשו בהפועל מחליף לשפירא.

"ההחלטה הגיעה מרצון טוב שהקבוצה עצמה לא תפגע", אמר שפירא ל"ספורט מלאבס" לאחר התפטרותו. "אני אוהב את המועדון מאוד והחלטתי לעזוב כי ראיתי שאין לי את היכולת להשפיע על הרבה דברים בנוער, ההפך מהעונה שעברה. ברגע שראיתי שהדברים לא תלויים בהחלטות הבלעדיות שלי, החלטתי שאני רוצה לעזוב. אני מאחל בהצלחה לכל קבוצות המועדון מהבוגרים ועד הילדים. מבחינתי הפועל זה מועדון גדול שהלוואי שיצליח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שמכיר מקרוב

    ואיפה האחריות של המנהל המקצועי אדון פרדי דוד
    הנוער ונערים א על הפנים ומפסידים משחק אחר משחק
    מחלקת נוער הרוסה ומפורקת

  2. אחד שמכיר מקרוב

    והיכן האחריות של המנהל המקצועי מר פרדי דוד ???
    מקבל כח מספונסרים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר