ינון אליהו. צילום: שרון בוקוב
ינון אליהו. צילום: שרון בוקוב

המגן הימני ינון אליהו על סף חתימה בהפועל פתח תקוה

טיוטת חוזה כבר נשלחה למגן בן ה-26 ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו. אליהו מגיע למועדון לאור האכזבה מיוסף עוודי שהובא לקבוצה הקיץ

פורסם בתאריך: 16.10.19 19:19

הפועל פתח תקוה בדרך לצרף רכש שני לאחר סגירת חלון ההעברות. אחרי שהחתימה את הקשר ויטלי גנון, המגן הימני ינון אליהו צפוי לחתום בימים הקרובים, לאחר שכל התנאים בינו לבין המועדון כבר סוכמו. אליהו מגיע על תקן שחקן חופשי אחרי שעזב את הפועל עכו בקיץ.

החתמתו של אליהו מגיעה על רקע הרצון להתחזק בעמדת המגן הימני, נוכח יכולתו המאכזבת של יוסף עוודי, שהובא למועדון בקיץ. הפועל הייתה קרובה להחתים כבר לפני מספר שבועות את המגן הימני אור דדיה, אך עיכוב בהרשמתו ביום האחרון של חלון ההעברות מנע את ההחתמה.

אליהו, שיחגוג 26 בחודש הבא, גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ואת עונתו הראשונה בבוגרים העביר בעירוני מודיעין מליגה ב'. בעונה לאחר מכן עבר לקרית מלאכי מליגה א' ובהמשך שודרג למכבי הרצליה מהליגה הלאומית. בעונת 2015/16 הגיע להפועל קטמון בה שיחק שנתיים, עד שעבר בעונת 2017/18 להפועל עכו שהייתה אז בליגת העל. אליהו פתח 21 פעמים בהרכב של עכו בליגת העל, והמשיך איתה גם לאחר הירידה ללאומית, כשכבש שלושה שערים ב-32 הופעות אשתקד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עמית

    מגן אחד הטובים בארץ השחקן הזה אני עוקב אחריו המון שנים דרך אגב הוא גם היה בקריית שמונה אבל הרווחנו ללא ספק שחקן שחקן !!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר