הפועל מול נוף הגליל
הפועל מול נוף הגליל

לא מחמיצה הזדמנות להחמיץ: רק 2:2 להפועל פ"ת מול נוף הגליל

אכזבה גדולה לקבוצה של עמיר נוסבאום, שהשלימה מהפך בזכות צמד של עוז פרץ והחטיאה כמות גדולה של מצבים. גיא דיין עם צמד משלו קבע חלוקת נקודות מתסכלת עבור הכחולים

פורסם בתאריך: 18.10.19 18:05

הפועל פתח תקוה ביצעה היום (שישי) מהפך שבוע שני ברציפות, אך הפעם סיימה בתחושת פספוס גדולה בעקבות תיקו 2:2 בעילוט מול נוף הגליל, ששני מצבים נייחים הספיקו לה כדי לזכות בנקודה. כ-150 הכחולים שעשו את הדרך צפונה בחול המועד ראו שחזור של לא מעט משחקים של הקבוצה שלהם העונה, עם כמות עצומה של החמצות שלאחריהן מגיע השער שמוביל לאיבוד הנקודות.

גיא דיין היה האיש של המארחת, כשכבש בדקה התשיעית מהנקודה הלבנה לאחר שמתן גושה תפס שחקן יריב ברחבה, 0:1. בצד של הפועל היה זה עוז פרץ. רק בנס נמנע שוויון שלו בדקה ה-16 עם נגיחה לקורה, אבל בדקה ה-23 תיקן עם שער מבישול של נפתלי בלאי, 1:1. שלוש דקות להפסקה השלים פרץ צמד, הפעם תודות לעומק נהדר של אמאדו סוקונה, 1:2 בהפסקה וצמד לפרץ, שיכול בהחלט להגיד שהמזל הרע מאחוריו.

התנופה של הפועל נמשכה במחצית השנייה ומבצע גדול של פרץ חייב היה להסתיים בבישול (57) כשהכין נהדר לעומר בוארון, אבל האחרון בעט ברשלנות החוצה מול שער חשוף. הפועל המשיכה להגיע למצבים רבים אך הייתה לא מרוכזת ברחבה, עד שנענשה בדקה ה-74 מכדור חופשי של גיא דיין מ-22 מ', שהגיעה בעקבות הכשלה מיותרת של בלאי. הכדור פגע בראשו של יעקב אבבה, שינה כיוון וחדר פנימה, 2:2. פרץ הספיק לרשום עוד החמצה בדקה האחרונה, בטרם שלח הביתה את אוהדי הפועל עם נקודה אחת במקום שלוש ועם לא מעט טענות למאמן עמיר נוסבאום ולשחקנים.

הרכב: עדי נסה, יוסף עוודי, רם לוי, יעקב אבבה, מתן גושה (מוחמד אגברייה, 81), בר איבגי, נפתלי בלאי (עמית מזרחי, 77), בר ירוחם (71, ויטלי גנון), אמאדו סוקונה, עומר בוארון, עוז פרץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר