בן לוי. צילום: זאב שטרן
בן לוי. צילום: זאב שטרן

בן לוי יחזור לסגל הפועל פ"ת, יעקב אבבה בספק. עוז פרץ: "מגיעים כדי לנצח"

הכחולים מתכוננים למשחק הבית מול ראשון לציון בשישי. הקשר החלים מהפציעה שהשביתה אותו בחודש האחרון. ברק לוי יחזור לעמוד בין הקורות

פורסם בתאריך: 23.10.19 11:30

בשורות טובות למאמן הפועל פתח תקוה עמיר נוסבאום, לקראת משחק הבית ביום שישי (15:00, ראש הזהב) מול הפועל ראשון לציון. אחרי חודש ביציע בעקבות פציעה בגיד, יחזור הקשר בן לוי לסגל הקבוצה, לאחר שהחלים סופית מפציעתו. מי שעוד ישוב הוא השוער ברק לוי, שיחליף את עדי נסה בין הקורות לאחר שסיים את עונש ההשעיה שלו.

מנגד, הבלם יעקב אבבה סובל כבר תקופה מכאבים בבטן התחתונה ונמצא בספק להתמודדות. במידה ולא יהיה כשיר, קיימת התלבטות האם להסיט את הקפטן רם לוי לעמדת הבלם או לפתוח עם ספיר יתח. הקשר בר ירוחם סובל מרגישות בעקבות כיווץ בשריר במשחק האחרון, אך צפוי לשחק.

יעקב אבבה. צילום: זאב שטרן

יעקב אבבה. צילום: זאב שטרן

בקבוצה ישנה שביעות רצון רבה מתפקודו של החלוץ עוז פרץ, ששחרר את הפקק והצמד במשחק האחרון העלה את מאזנו לשלושה שערים, זאת לאחר שרשרת פסילות של שערים חוקיים שחווה לדאבונו בתחילת העונה. "אם פוסלים לרעננה גול חוקי בליגת העל יחד עם העזרה של ה-VAR, מה אני יכול להגיד?", התייחס פרץ לשרשרת האירועים ההזויים מתחילת העונה. "דבר כזה עוד לא קרה לי, אבל זה מה שיש ועם זה אתמודד".

על הצמד שכבש הוסיף: "לקח קצת זמן, אבל היה מתוק מאוד ואני מבסוט. אני מקווה להמשיך בדרך הזאת ולעזור לקבוצה לאסוף עוד נקודות וניצחונות. מעבר לזה, בשני המשחקים האחרונים חזרנו מפיגור וזה מראה שיש אופי ויש עם מי לצאת לקרב, כך שלמרות התיקו האחרון אני מאוד אופטימי".

עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

"יש בראשון לציון קבוצה טובה וקשה מאוד, שעשתה עד עכשיו תוצאות יפות וצברה הרבה נקודות. אני בטוח שהצוות יכין אותנו כמו שצריך", אמר פרץ לקראת ההתמודדות. "נצטרך להיות מרוכזים מהדקה הראשונה ועד האחרונה. השמות לא משחקים תפקיד בליגה הלאומית, אלא מי שרץ, עומד נכון ומנצל מצבים. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו מאמינים בעצמנו ומגיעים כדי לנצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר