איתי לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
איתי לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אחרי ששוחרר מאשקלון: איתי לוי ביקש לחזור להפועל פ"ת, במועדון סרבו

הקשר, שחתם בקיץ על חוזה לארבע שנים והושאל לקבוצה הדרומית, מצא את עצמו ללא קבוצה. "החלטנו ששנה אחת מחוץ להפועל תעשה לו טוב", אמר המנהל הספורטיבי ניב טל

פורסם בתאריך: 23.10.19 19:27

הקשר איתי לוי, שנחשב להבטחה גדולה בהפועל, חתם הקיץ על חוזה לארבע שנים אך הושאל להפועל אשקלון זמן קצר לאחר שעבר עבירת משמעת, לא מצא את מקומו גם בקבוצה הדרומית ושוחרר. לאחר שצירפו באשקלון שני שחקנים בעמדה שלו, התבקש לוי לקצץ 50% בשכרו ואף נרמז לו כי במידה ויסרב יישב ביציע. הקשר, שגם כך משחק במשכורת חייל נמוכה יחסית, סירב והפך לשחקן חופשי לאחר שחתם כי הוא מוותר על חוזהו.

בהמשך פנה סוכנו של השחקן, ששי גיא, למנהל הספורטיבי של הפועל, ניב טל, בניסיון להשיבו הביתה, אבל האחרון הבהיר כי במועדון מעוניינים שלוי ישתפשף העונה בקבוצה אחרת. לאחרונה ערך לוי מספר אימונים בהפועל עפולה ואף הרשים את המאמן עידן בראון כשכבש שער ובישל פעמיים במשחקון פנימי. לדברי מקורביו של לוי, בעיות כלכליות מהן סובלת עפולה מנעו מהשחקן לעבור בבקרה וכעת הוא ללא מסגרת קבוצתית ומתאמן בחדר כושר, לצד אימונים אישיים וחיזוקים בעקבות ניתוח הבקע שעבר לפני מספר חודשים.

"מבאס מאוד להתחיל כך את קריירת הבוגרים. איתי רוצה מאוד לחזור להפועל פתח תקוה ומוכן לעשות זאת באופן מידי", ציינו בסביבתו של השחקן. "ההחלטה היא של כל הצוות המקצועי כפי שאנחנו עושים בכל החלטה", הגיב המנהל הספורטיבי ניב טל. "החלטנו ששנה אחת מחוץ להפועל תעשה לו טוב, תבגר אותו ותעזור לו בשנה הבאה להתמודד עם קשיים בצורה יותר טובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תומר

    ניב טל לך הבייתה,אין לך מושג
    מוטי קקון צריך להיות במקומך
    ודגו חייב לחזור לעמדת המאמן
    חבל על איתי לוי שחקן מוכשר

  2. בר

    איתי לוי לא מתאים השנה להפועל.
    שחקן איטי שמעכב יציאה להתקפות מעבר מהירות
    מבחינה טכנית הוא טוב אין עוררין.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר