הפועל מול ראשון לציון
הפועל מול ראשון לציון

הפועל פ"ת הפסידה 2:1 לראשון לציון, עימות בין האוהדים לשחקני האורחת

הכחולים התדרדרו למקום העשירי בטבלה, לאחר טעות שיפוט קשה נוספת בשער הראשון שנכבש כנגדה ושגיאה של ספיר יתח בשער השני. עוז פרץ כבש את שער השיוויון הזמני. עוד לפני המשחק קיללו אוהדי הפועל את עומרי לוזון, והחלו דחיפות בינם לבין השחקנים

פורסם בתאריך: 25.10.19 17:23

אדם זר שהיה מגיע היום (שישי) לראש הזהב בוודאי לא היה מבין מה פשר האמוציות הרבות במשחק בין הפועל פתח תקוה להפועל ראשון לציון. אלא שהיריבות בין המועדונים, שלא הייתה קיימת עד שנרכשו הכתומים על ידי עמוס לוזון, גלשה היום מעבר למחוזות הספורט. בסיום המשחק רשמה הפועל הפסד 2:1 מאכזב, אחרי עוד טעות שיפוט קשה כנגדה.

עמוס לוזון ביציע הכבוד

עמוס לוזון ביציע הכבוד

היצרים התלהטו עוד לפני המשחק, כאשר אוהדי הפועל קיללו במהלך החימום את בנו של עמוס, עומרי לוזון, שפתח על הספסל ועלה כמחליף בדקה ה-86. שחקני ראשון לציון הגיעו להתעמת עם האוהדים בעקבות הקללות, כאשר חלק מהאוהדים היו באותו הזמן על כר הדשא ותלו שלטים לקראת המשחק. בין האוהדים והשחקנים פרץ עימות על כר הדשא שכלל דחיפות, עד שאנשי המועדונים הגיעו למקום והפרידו.

מבין כ-1,200 האוהדים שהגיעו למשחק היה גם המאמן אברם גרנט. לאחר 29 דקות של גישושים ושלושה כרטיסים צהובים לחובת האורחים, כדור ארוך נשלח לעבר מיקו ממן, שהשתלט על הכדור בעזרת היד וגם ספק ביצע עבירה, עבר את ברק לוי ובעט לרשת החשופה. שחקני הפועל התנפלו על צוות השיפוט בדרישה לפסול את השער, אך השופט דרור כהן נשאר עם החלטתו השגויה. יש לציין כי נגיעת היד הייתה אמורה לזכות את ממן בכרטיס צהוב שני.

שחקני הפועל באים בטענות לשופט

שחקני הפועל באים בטענות לשופט

בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה עומר בוארון הגיע למצב נהדר ברחבה מול מתן עמבר, שהרחיק ברגל לא מספיק טוב לעוז פרץ, שבנגיעה עבר את וובה בראון ואת השוער, לא התרגש משני כתומים על קו השער ושלח בשמאל פצצה לרשת הגבוהה.

המחצית השנייה התנהלה ברובה בשליטה של הפועל, כאשר בדקה ה-60 עומר בוארון, שלא היה מדויק היום, בעט בסיום התקפה יפה מ-18 מטר מעל השער. בדקה ה-68 ודווקא אחרי שנראה היה שהפועל במומנטום, הגיע שער הניצחון של האורחים. איבוד כדור רשלני של ספיר יתח אפשר לכתומים לצאת למתפרצת, ועדן דהן לא התקשה מול ברק לוי, 1:2. הפועל עוד ניסתה להשוות בדקות הסיום אבל לא הייתה מספיק מדויקת. הפועל רושמת הפסד רביעי בעשרת מחזורי הפתיחה ומתדרדרת למקום העשירי בטבלה. ביום שני הבא (בעוד עשרה ימים) תתארח הפועל אצל בני סכנין.

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי, מתן גושה (נפתלי בלאי, 43), ספיר יתח, בר איבגי (גל אסולין, 78), רם לוי, ויטלי גנון (עמית מזרחי, 67), בר ירוחם, עומר בוארון, עוז פרץ, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זאת עם הכל בוכה

    כתבה מגמתית הפועל פת היו על הפנים למעט הגול במחצית הראשונה הם לא בעטו כלל לשער

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר