שחקני הפועל באים בטענות לשופט מול ראשון לציון
שחקני הפועל באים בטענות לשופט מול ראשון לציון

הפועל פתח תקוה דורשת לפסול את תוצאת המשחק מול ראשון לציון

במכתב שהעבירו לאיגוד השופטים טוענים במועדון כי הדבר אפשרי על פי תקנון ההתאחדות. "לאחר שפניות קודמות שלנו העונה לאיגוד השופטים לא הביאו לשיפור במצב, נפעל בכל האמצעים הכשרים על מנת להציף ולהעלות למודעות את טעויות אלו", כתבו

פורסם בתאריך: 28.10.19 17:40

הנהלת הפועל פתח תקוה פנתה היום (שני) לאיגוד השופטים בדרישה לחקור את טעות השופט שהובילה לכיבוש השער של מיקו ממן מול הפועל ראשון לציון ביום שישי. במועדון דרשו להפעיל את מערכת ה-VAR גם בליגה הלאומית ולפסול את תוצאת המשחק. עוד ביקשו במועדון פגישה עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר.

"מדובר בקיפוח כפול של הקבוצה, היות וממן כבר קיבל כרטיס צהוב קודם לכן, ולמעשה אמור היה להיות מורחק מהמשחק", ציינה הפועל במכתב. "ממן עצמו סיפר לאחר המשחק 'נתתי לכדור קטנה עם היד. אם השופט היה רואה את זה המשחק היה יכול להשתנות בככה, כי זה גם צהוב שני ואדום'. לאחר האירוע שחקני הקבוצה שרצו לקוון בטענה לנגיעת יד ברורה נהדפו על ידו ועל ידי השופט, ועוזר המאמן של הקבוצה אף קיבל צהוב על כך שפנה לשופט הרביעי, דור מרדכי ניזרי, בטענה שהוא עצמו גם היה אמור לראות את היד מהמקום בו עמד".

במועדון התייחסו גם לטעויות נוספות שהיו נגד הקבוצה העונה: "שער חוקי של עוז פרץ נגד הפועל רמת גן בחצי גמר גביע הטוטו נפסל בטענת נבדל על אף שלא היה אפילו קרוב לעמדת נבדל, מה שהביא להדחה של הקבוצה מהמפעל והפסד של עשרות אלפי שקלים. גם נגד הפועל אשקלון במחזור השלישי נפסל שער חוקי למהדרין של פרץ בטענת נבדל, על אף ששוב, היה הרבה לפני קו ההגנה האחרון של היריבה. הפועל פתח תקוה פנתה לאיגוד השופטים בבקשה לבדוק לעומק את הנושא, לבחון אפשרות להפעיל את מערכת ה-VAR גם בלאומית על מנת למנוע טעויות שיפוט חמורות כל כך, וכן לבדוק את האפשרות לבטל את תוצאת המשחק כפי שעולה מתקנון ההתאחדות באשר להשגת תוצאה באמצעות מרמה. לאחר שפניות קודמות שלנו העונה לאיגוד השופטים לא הביאו לשיפור במצב, נפעל בכל האמצעים הכשרים על מנת להציף ולהעלות למודעות את טעויות אלו, בהן הקבוצה מקופחת לעיתים תכופות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר