הפועל מול סכנין
הפועל מול סכנין

הכי אכזרי שיש: הפועל פ"ת ספגה בדקה ה-98 וסיימה ב-1:1 בסכנין

הקבוצה של עמיר נוסבאום הייתה רחוקה דקה וחצי משלוש נקודות חשובות, אך שער של אלי אלבז לקראת סיום תוספת הזמן קבע חלוקת נקודות כואבת. בר ירוחם העלה את הפועל ליתרון, יוסף עוואדי הורחק במחצית הראשונה

פורסם בתאריך: 4.11.19 21:41

הפועל פתח תקוה כבר ראתה הערב (שני) בעיני רוחה ניצחון חוץ מרשים בסכנין שהיה מוריד את מפלס הלחץ במועדון, אבל לא לקחה בחשבון את אלי אלבז, שעם שוויון דרמטי בדקה ה-97 חילק את הנקודות, 1:1 שהותיר את חמישים האוהדים שעשו את הדרך לסכנין כואבים ביציע עוד דקות ארוכות אחרי השריקה.

על המגרש הפתיחה הייתה שייכת לסכנין, אך דווקא הפועל הייתה זו שעלתה ליתרון. חטיפה של עוז פרץ המשיכה לבישול נהדר של בר איבגי ובר ירוחם נגח לפינה הרחוקה את שער הבכורה שלו בהפועל, 0:1 בדקה ה-12.

שמחת היתרון החזיקה מעמד חצי שעה, עד שהפועל נותרה בעשרה שחקנים. חוסר אחריות של יוסף עוואדי, שביצע מספר רב של עבירות במחצית הראשונה, עלה לו בצהוב שני ואדום אחרי עבירה בחלק המגרש שלו בדקה ה-41.

בעוד הפועל בעשרה שחקנים, שכבה סכנין על שער האורחים לאורך המחצית השנייה. אוהדיה נהגו בצורה מכוערת כשהשליכו חפצים לעבר שוער הפועל ברק לוי, כשהמשחק הופסק למספר דקות והשופט ביקש מהשוער להתרחק משערו. האירוע הזה, כמו גם בזבוזי זמן בלתי פוסקים, גררו 9 דקות תוספת זמן. אלבז אמר כאמור תודה רבה והציל נקודה יקרה לקבוצתו אחרי שנותר לבד ברחבה. בסיום המשחק החל עימות בין שחקני שתי הקבוצות כשבדומה לדרבי, גם הפעם ברק לוי לקח בו חלק פעיל, עד שהורחק מהמקום על ידי המנכ"ל רועי אלרום.

העימות בסיום

העימות בסיום

הרכב: ברק לוי, יוסף עוואדי, מתן גושה, יוסף אבבה, בר איבגי, רם לוי, ויטלי גנון (46, בן לוי), בר ירוחם, עומר בוארון (עמית מזרחי, 66), עוז פרץ (מוחמד אגברייה, 92), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בר

    לא אכזרי בכלל.אם הפועל היו מנצחים זה היה אכזרי
    מה שלי הפריע יותר מאיבוד הנקודות
    זו צורת המשחק המבישה של הפועל בחצי שני

  2. בובו

    שיפוט הזוי !! 10% מהמשחק תוספת זמן ! לא היה דבר כזה בעולם . בושה לאיגוד ועצוב בשביל הפועל ששוב מקופחת ומפספסת נצחון מתוק

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר