חגיגות הניצחון של שחקני הפועל על רמת גן
חגיגות הניצחון של שחקני הפועל על רמת גן

אמאדו במשימה: 0:1 חשוב להפועל פ"ת על רמת גן (וידאו)

למרות יכולה לא מרשימה ברוב דקות המשחק, החלוץ הצרפתי סידר שלוש נקודות חשובות לפני הפגרה שמשחררות הרבה לחץ במועדון. בר איבגי הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן

פורסם בתאריך: 8.11.19 17:11

זה לא היה פשוט, כיאה למארחת, אבל הפועל פתח תקוה יצאה לפגרה עם שלוש נקודות חשובות כשגברה היום (שישי) 0:1 על הפועל רמת גן לעיניי כאלף אוהדים. את מקומו של יוסף עוואדי המורחק תפס בן לוי עם משחק טוב, כאשר עמית מזרחי פתח לראשונה בהרכב מאז שחזר מהפציעה.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

האורחת הייתה טובה יותר בפתיחה והגיעה להזדמנות ראשונה בדקה ה-27. ג'וד נורו הוריד לעובידה דרוויש שבעט מקרוב ליד הקורה. בדקה ה-36 רמת גן הייתה קרובה הרבה יותר לאחר טעות גסה של יעקב אבבה ברחבה. עדן הרשקוביץ שלח חץ מהאוויר אבל ברק לוי התעופף והסיט את הכדור ברגע האחרון מהחיבורים, הצלה גדולה.

בניגוד למהלך המשחק השער נפל בצד השני בדקה ה-45. מתפרצת של הפועל הגיעה לעומר בוארון, שחדר לרחבה ובפעולה יפה הטעה שחקן ושלח רוחב מדויק לאמאדו סוקונה, שמ-3 מ' השלים את המלאכה ודחק לרשת, 0:1 בהפסקה.

השחקנים אחרי השער של סוקונה

השחקנים אחרי השער של סוקונה

הפועל התחילה את החצי השני כמו שסיימה את הראשון וכמעט הכפילה 50 שניות מהשריקה. עמית מזרחי הניף רגל מ-25 מ', אבל טל בומשטיין היה עירני והדף לקרן. עוז פרץ קיבל גם הוא הזדמנות (55) כשהגיע ראשון לכדור חופשי מימין של בן לוי, אבל נגח מעל המשקוף.

רמת גן הייתה קרובה לשוויון בדקה ה-67 כשהמחליף הוד מסיקה הוריד כדור על מגש לקפטן ישראל ראש, שחופשי ומאושר בעט מ-10 מ' לשמיים. בר ירוחם שוב מצא את בומשטיין מוכן דקה לסיום ומי שחטפה על הראש בדקה ה-98 רק בשני השבוע, סירבה לנשום לרווחה עד השריקה האחרונה, בטח לא כשתוספת הזמן לוותה בעימות המוני בין שחקני שתי הקבוצות ובר איבגי הורחק בצהוב שני אחרי חילופי דחיפות עם ירדן אבוחצירה.

עומר בוארון, שנמצא בתקופה לא טובה, הצליח לקלקל מעט את שמחת הניצחון כשמצב של שלושה שחקנים מול אחד של רמת גן, ניסה לעבור את הבלם ומעד, במקום למסור. בסוף זה קרה ועמיר נוסבאום יכול היה לחייך. הפועל עולה למקום השמיני עם 16 נקודות בתום 12 מחזורים.

הרכב: ברק לוי, בן לוי, מתן גושה, יעקב אבבה (נפתלי בלאי, 62), בר איבגי, רם לוי, עמית מזרחי (ספיר יתח, 82), בר ירוחם, עומר בוארון, עוז פרץ (ויטלי גנון, 71), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר