משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול
משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

שנתיים אחרי: עובדי מחלקת הנוער של הפועל פ"ת עדיין מחכים למשכורות מתקופת גלנט

למעלה מ-20 עובדים מתקופתו של הבעלים הקודם טרם קיבלו את שכרם שהולן עבור שלושה וחצי חודשי עבודה. העובדים באים בטענות לעו"ד יונגר, שטוען: "העברנו את החומר לפני למעלה מחודש לביטוח הלאומי"

פורסם בתאריך: 12.11.19 10:19

למרות שהפועל פתח תקוה עברה מזמן לידיים חדשות וחזרה לשפיות בכל הנוגע למוסר התשלומים לעובדיה, מתברר כי ישנם לא מעט עובדים שעדיין סובלים מאותה תקופת שפל שהייתה במועדון בעונת 2017/18 תחת הבעלים דורון גלנט, וטרם קיבלו את שכרם שהולן במשך חודשים ארוכים. מדובר על למעלה מ-20 עובדים ממחלקת הנוער, רובם מאמנים, אשר הגיעו כבר לייאוש מהסחבת שנוצרה ומהתהליך הארוך שטרם נשא תוצאות.

כזכור, במשך חודשים ארוכים בעונת 2017/18 לא שולם שכר לעובדי המועדון, כאשר אלו שספגו את הלנת השכר הממושכת ביותר היו עובדי מחלקת הנוער של המועדון. במקרה של פירוק החברה, כמו שקרה בהפועל לפני שנה וחצי, אמור המנהל המיוחד להעביר לביטוח לאומי את דרישות החוב של העובדים שלא קיבלו שכר, והביטוח הלאומי אמור להעביר לעובדים את שכרם שהולן.

אלא שלמרות שעברו שנה וארבעה חודשים מאז נכנס עו"ד יצחק יונגר לתפקידו ושבעה חודשים מאז עזב את ניהול המועדון, העובדים טרם קיבלו את שכרם ונותרו חסרי אונים. "אנחנו כרגע במבוי סתום", סיפר אחד מהם. "הביטוח הלאומי אומרים לנו שהטפסים עדיין לא הועברו מהמפרק וככה זה כבר תקופה של שנה ושלושה חודשים. אנחנו מדברים פה על כספים של אנשים, שלמעשה עבדו לחינם".

יש לציין כי מעבר לשכר שהולן, במקרה של פירוק כל עובדי המועדון למעשה מפוטרים, ואמורים לקבל גם פיצויי פיטורים ותנאים סוציאליים נוספים, כספים שגם הם טרם עברו לעובדים. יש לציין כי חלק נכבד מהעובדים שטרם קיבלו את שכרם מאותה תקופה עדיין עובד במועדון. "יש אנשים עם אישה וילדים בבית שמחכים לכסף שלהם ונמצאים במצב לא טוב בכלל", סיפר אחד מהעובדים ששכרו טרם שולם.

מעו"ד יצחק יונגר נמסר בתגובה: "סיימנו מזמן את הבדיקות של כל תביעות החוב של מאמני מחלקת הנוער והעברנו את החומר לפני למעלה מחודש לביטוח הלאומי. משם לא פנו אלינו שמשהו חסר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר