קבוצת הנוער של מכבי פ"ת במשחק הראשון בצרפת. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי פתח תקוה
קבוצת הנוער של מכבי פ"ת במשחק הראשון בצרפת. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי פתח תקוה

קבוצת הנוער של מכבי פ"ת מתכוננת לרגע האמת: "יש אמונה ואופטימיות"

רגע לפני הגומלין במוקדמות ליגת האלופות לנוער, המאמן תמיר לוזון מודה: “הסיכויים לעבור לא גבוהים, אבל בכדורגל הכל יכול להיות”. שוער נערים ב’, ניתאי גרייס, נבחן ביובנטוס

פורסם בתאריך: 2.12.19 11:58

בעוד קבוצת הבוגרים משייטת לה לליגת העל, במכבי פתח תקוה עסקו בעיקר בגולת הכותרת של המועדון – מחלקת הנוער. ביום רביעי (15:00, האצטדיון העירוני) תארח קבוצת הנוער את ראן הצרפתית בגומלין סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ותנסה למחוק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון. הבלם אור בלוריאן סוחב פציעה בקרסול, אבל בקבוצה עושים מאמצים להכשירו לקראת ההתמודדות. במסגרת זו שב הבלם ברביעי השבוע לאימונים במסגרת קבוצתית ובמידה וירגיש טוב מתכוון המאמן תמיר לוזון לנסות לשלבו בהדרגה למספר דקות במשחק החוץ של קבוצת הנוער בשבת בחוץ מול קריית שמונה, במטרה לבחון האם יוכל להיות כשיר למשימה האירופית.

הקשר איתן אזולאי ספג מול ראן את הצהוב השני שלו במסגרת האירופית וייעדר מהגומלין. "הסיכויים לעבור לא גבוהים, מדובר בקבוצה מצוינת עם שחקנים שכבר משחקים בבוגרים בליגה הצרפתית וברמה מאוד גבוהה, אבל בכדורגל הכל יכול להיות", אמר תמיר לוזון ואגב כך חזר לרגע הגדול בתולדות הקבוצה הבוגרת. "כולנו זוכרים איך מכבי הייתה בסיטואציה הזו כשהפסידה במשחק הראשון מול פרטיזן בלגרד, אבל ניצחה בגומלין 2:5 ועלתה לשלב הבתים. תמיד יש אמונה ואופטימיות ונבוא לעשות את העבודה בבית שלנו על הצד הטוב ביותר”. אגב, שעת המשחק המוקדמת נובעת מכך שארבע שעות מאוחר יותר יתקיים באותו לוקיישן המשחק בין נס ציונה להפועל חיפה במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגת העל.

בנושא אחר, שוער קבוצת נערים ב’, ניתאי גרייס, שגדל במועדון מגיל 6, קיבל לפני שבועיים זימון מפתיע ומרשים לשבוע מבחנים בלא אחרת מאשר יובנטוס האיטלקית. במכבי, שטרם קיבלו תשובה מהאלופה האיטלקית באשר לנכונותה לצרף את גרייס, סיפרו כי סקאוטים של מועדון הפאר התרשמו מביצועיו בנבחרת הנערים, שם הוא משחק תחת הדרכתו של המאמן ושוער העבר של מכבי, עופר פביאן.

"אנחנו גאים מאוד בהתקדמות של ניתאי. מדובר בילד טוב שעובד קשה ואנחנו שמחים מאוד על ההזדמנות שניתנה לו”, אמר מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון. “פרגנו והסברנו לו שעליו ליהנות מהחוויה ואנחנו מאחלים לו הצלחה. אם לא יתקבל, יחזור למכבי פתח תקוה שהיא הבית שלו וימשיך בדרך החיובית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר