יעקב אבבה. צילום: זאב שטרן
יעקב אבבה. צילום: זאב שטרן

חוזרים לליגה: אבבה בספק למשחק של הפועל פ"ת מחר, בלאי עשוי לפתוח כמגן שמאלי

הבלם סובל מפציעה חוזרת בשרירי הבטן, כאשר גם כשירותו של ספיר יתח למשחק מול בית"ר תל אביב בת ים מחר לא ברורה. רם לוי עשוי לשחק כבלם

פורסם בתאריך: 28.11.19 11:33

בהפועל אולי ניקו את הראש בפגרת השזרוע, אבל עם שובה של הליגה בסוף השבוע שבו איתם גם לא מעט כאבי ראש עבור המאמן עמיר נוסבאום, שסובל מדלילות בחלק האחורי לקראת המשחק הקרוב מול בית"ר תל אביב בת ים (שישי, 15:00, נס ציונה).

הבעיה הגדולה מכולן נוגעת לעמדת המגן השמאלי. נתי בנימין, שסובל מקרע במיניסקוס, עבר השבוע ניתוח וצפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים. יחד עם העובדה שבר איבגי הורחק בניצחון 0:1 על הפועל רמת גן ויחמיץ את ההתמודדות, נותרה הפועל ללא מגן שמאלי טבעי. היחיד שהתנסה מעט בתפקיד הוא הקשר נפתלי בלאי, שתופקד כמגן שמאלי לפני שנתיים, אז עלה ליגה עם הפועל חדרה, ועשוי לסתום את החור באגף במשחק הקרוב. אלתורים נוספים הנשקלים בצוות המקצועי הם שילובם בעמדת המגן של בן לוי או יוסף עוואדי.

בעיה נוספת היא מצוקת הבלמים, כאשר יעקב אבבה סובל מפציעה חוזרת בשרירי הבטן, עובד תהליך שיקום ובספק גדול למשחק. גם ספיר יתח סובל בתקופה האחרונה מפציעה במפשעה וכשירותו תתברר סמוך למשחק. במידה ואחד מהשניים ייחסר, צפוי הקפטן רם לוי לפתוח כבלם לצדו של מתן גושה. הפועל מדורגת שמינית עם 16 נקודות, שתיים יותר מיריבתה שבמקום ה-11.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר