הנרי צ'ידי. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של TFM Group סוכנות שחקני כדורגל
הנרי צ'ידי. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של TFM Group סוכנות שחקני כדורגל

מהפכה בקבוצת הנוער של הפועל פ"ת, החלוץ הניגרי הנרי צ'ידי חתם

ארבעה שחקנים חדשים הצטרפו לקבוצה של רון מרקוס, הנמצאת בתחתית הליגה השנייה, כאשר שניים נוספים צפויים להצטרף בקרוב. בשבת תפגוש הקבוצה את המוליכה מ.ס אשדוד

פורסם בתאריך: 27.11.19 19:38

לאחר פתיחת העונה המזעזעת בליגה השנייה, קבוצת הנוער של הפועל עברה מיני-מהפכה במהלך פגרת השזרוע, כאשר החתימה בימים האחרונים ארבעה שחקנים חדשים, אשר במועדון תולים בהם לא מעט תקוות כי יוציאו את הקבוצה לדרך חדשה. גולת הכותרת מבחינת אנשי המועדון היא החתמתו של החלוץ הניגרי הנרי צ'ידי בן ה-18, שהצטרף לקבוצת הנוער עד לסיום העונה, עם אופציה להארכת חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה הבוגרת.

צ'ידי נבחן בהפועל בשבועיים האחרונים והותיר רושם חיובי בשני משחקי האימון שקיימה הקבוצה של רון מרקוס – 2:2 מול קבוצת הבוגרים של מכבי עמישב פתח תקוה, וניצחון 0:1 ביום שישי על קבוצת הבוגרים של הפועל אזור מליגה א'. צ'ידי מגיע להפועל לאחר שפתח את העונה בהפועל חדרה, במדיה רשם ארבע הופעות.

פרט לצ'ידי, הצטרפו לקבוצה גם החלוץ איתי בן שמואל מהפועל כפר סבא, והבלמים איתי מועלם מבית"ר טוברוק ומנשה טל מהפועל רמת גן. בהפועל מרוצים מהשתלבותם של השחקנים החדשים וחלקם אף ערכו כבר אימונים עם הקבוצה הבוגרת. בנוסף, במועדון ינסו לצרף בתקופה הקרובה גם מגן שמאלי. בשורה חיובית הגיעה מכיוונו של הקפטן, המגן הימני רון בן דקון, שדחה את גיוסו לחודש אפריל ויהיה חלק מהסגל גם בחודשים הקרובים. בשבת (11:15) תצא הפועל למשחק הקשה ביותר שלה העונה, כשתתארח בחוץ אצל המוליכה מ.ס אשדוד.

במועדון מקווים כי שחקני הרכש שהגיעו, יחד עם המאמן החדש רון מרקוס, יוציאו את הקבוצה הצעירה של הפועל לדרך חדשה, הרחק מהמאבקים הלא נעימים נגד הירידה לליגה השלישית. חברת הדירקטוריון אשר אחראית על מחלקת הנוער, ד"ר שלומית גיא, התייחסה למשבר אשר פקד את קבוצת הנוער העונה: "במהלך התקופה הזו עזרתי לחדד נהלים ולקבל החלטות לטובת המערכת. חשוב לציין שכחברת דירקטוריון אני רואה את התפקיד שלי כמי שאמונה על האופק של מחלקת הנוער המועדון ועיקר ההשפעה שלי הוא בתכניות לטווח ארוך. בתוך המערכת נמצאים אנשי מקצוע מצוינים, ואני סומכת עליהם".

במקביל, ד"ר גיא מרוצה מאוד מקצב העונה סביב התכנית אותה בנתה לעונה הקרובה במחלקת הנוער. "ראשית אגיד שאני חושבת שהמחלקה עבדה יפה מאוד גם לפניי, וההוכחה לכך היא שחקני הנוער שהשתלבו כבר השנה בבוגרת", אמרה ד"ר גיא. "רוב התכנית שכתבנו יחד מיושמת יום ביומו. המאמנים יצאו בתחילת העונה להדרכת מאמנים, שחקנים החלו לקבל תעודות על ביצועים ובמקביל התחלנו למדוד את העבודה שלהם על טווחים רחבים של פרמטרים. מאמנים נפגשו בתחילת השנה עם ההורים והשחקנים לתיאום ציפיות, הוכנסו למערכת שיעורים עיונים, חוזק הקשר בין המחלקה למועדון, העובדה מול ההורים הוסדרה ועוד. כמובן שיש עוד הרבה דברים לשפר, ויותר מזה, גם ההיכרות שלי עם המועדון התחזקה כך שהתכנית של השנה הבאה תהיה מדויקת יותר, ותעסוק בנושאים רחבים בצורה עמוקה יותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר