ברק לוי. צילום: אור קרן, הפועל פתח תקוה
ברק לוי. צילום: אור קרן, הפועל פתח תקוה

ברק לוי בספק למשחק מול נצרת, סוקונה לא התאמן גם היום

השוער סבל מזעזוע מוח קיבל וקיבל הוראה לנוח. בהפועל עקצו את החלוץ הצרפתי: "בסוף כל אחד יקבל את מה שמגיע לו"

פורסם בתאריך: 1.12.19 15:42

אם לא די בהפסד לבית"ר תל אביב בת ים ביום שישי והירידה למקום העשירי בטבלה, סובלת הפועל פתח תקוה גם משרשרת פציעות לא קטנה, אשר יוצרת מצב בעייתי במיוחד נוכח הסגל הקצר שעומד לרשות המאמן עמיר נוסבאום. השוער ברק לוי נפצע בצורה לא פשוטה בראשו כבר בפתיחת המשחק בשישי, כאשר בניסיון לקלוט כדור התנגש באגן של הבלם מתן גושה. לוי משך עד המחצית ואף ניסה לעלות למחצית השנייה לפני שהוחלף בעדי נסה הצעיר.

יש לציין כי רק הקבוצה הביתית מחויבת בהבאת רופא, ועל כן נבדק לוי על ידי הרופא של בית"ר תל אביב בת ים, לאו בראן, שהודיע לצוות המקצועי בהפועל כי לא יוכל להמשיך. בסיום פונה לוי באמבולנס לבית החולים "אסף הרופא" שם אובחן כי הוא סובל מזעזוע מוח קל. בתחילת השבוע חש לוי טוב יותר, אך הצטווה לנוח ולא נטל חלק באימון ביום ראשון. טרם ברור אם יוכל להיות כשיר למשחק הליגה הבא מול אחי נצרת ביום שישי.

מי שמצבו הרפואי ממשיך לעורר סימני שאלה הוא החלוץ אמאדו סוקונה, שהתלונן על גב תפוס ונעדר מהמשחק, כמו גם מהאימון בתחילת השבוע. "זה בא בהפתעה, אבל אנחנו צריכים להתעסק במי שמשחק", אמר גורם במועדון, "בסוף כל אחד יקבל את מה שמגיע לו", הוסיף ורמז כי עלו ספקות לגבי אמיתות הפציעה, שכן בשבת, יום לאחר המשחק, העלה החלוץ לסטורי עדכון מבילוי בחוף הים בהרצליה. עוד הוסיפו בהפועל כי עד ינואר נותרו לא מעט משחקים ומוקדם לדעת האם החלוץ ייחתך או ימשיך במועדון.

אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

לא ברור אם ישאר. סוקונה. צילום: זאב שטרן

בתגובה רשמית נמסר מהמועדון: "סוקונה נבדק וגם קיבל זריקת וולטרן מהרופא בחמישי בבוקר". לגבי השאלה האם לאור התלונות על פציעה ביררו עם החלוץ לגבי הבילוי בשבת נמסר מהפועל: "לא בדקנו איתו. הוא יכול ללכת לים ביום חופש שלו". אגב, בניגוד לסוקונה, הקפטן רם לוי שסוחב פציעה בקרסול סירב להחמיץ את המשחק, עלה לשחק עם משככי כאבים והשלים 90 דקות.

בנושא אחר, קבוצת הנוער של המועדון ממשיכה בהתרסקות שלה בתחתית הליגה השנייה. אתמול (שבת) רשמה הקבוצה הפסד 2:1 כואב למוליכת הטבלה מ.ס אשדוד. אופק אושר העלה את הכחולים ליתרון מפתיע, אך שער שיוויון של אשדוד בדקה ה-75, ושער נוסף בהתקפה האחרונה של המשחק, הותירו את רון מרקוס ושחקניו עם חמש נקודות בלבד מעשרה משחקים. הקבוצה נמצאת כרגע במקום הלפני אחרון בטבלה, שמוביל לירידה היסטורית לליגה השלישית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר