הפועל מול אחי נצרת
הפועל מול אחי נצרת

תחושת החמצה: 1:1 מאכזב להפועל פתח תקוה מול אחי נצרת

הכחולים שוב שמטו נקודות בדקות הסיום והמשיכו להסתבך. עומר בוארון, ששוב הרבה להחמיץ, כבש בפנדל, אך בוזורגי השווה קרוב לסיום. סוקונה הוצא מחוץ לסגל וים בן יהודה הועדף על פניו. למרות זאת, במועדון טענו כי הסיבה מקצועית

פורסם בתאריך: 6.12.19 17:12

סיר הלחץ בהפועל פתח תקוה מסרב להשתחרר. היום (שישי) הייתה הקבוצה קרובה לניצחון חוץ בעילוט על אחי נצרת, אבל ספגה בפעם המי יודע כמה בדקות הסיום וסיימה בתיקו מאכזב, 1:1.

החלוץ אמאדו סוקונה לא נכלל בסגל למרות שהיה כשיר למשחק ובמקומו הולבש החלוץ הצעיר ים בן יהודה. מסיבה לא ברורה, בהפועל בחרו להודיע כי סוקונה הוצא מהסגל בשל סיבות מקצועיות וכי לא היה טוב באימונים השבוע, אך ל"ספורט מלאבס" נודע כי הסיבה היא הגישה שהפגין בתקופה האחרונה. כזכור, בהפסד 3:2 לבית"ר תל אביב בת ים טען החלוץ כי הוא סובל מכאבי גב אך למחרת פרסם תמונה מבילוי בחוף הים. ההערכה בקבוצה היא כי סוקונה מחזיק בהצעות מליגת העל ומעוניין לעזוב בחלון ההעברות. כך או אחרת, נראה כי הוא קרוב לסיום דרכו בהפועל.

במשחק עצמו רשם עומר בוארון, שוב, סדרת החמצות, כולל אחת בדקה ה-48 כשבעט ברשלנות לגופו של רם שטראוס אחרי כדור מצוין שהכניס לו עוז פרץ. בדקה ה-62 הוא שם לזה סוף. פרץ, המצטיין בשורות הפועל זה המחזור השני ברציפות, הוכשל בפינת הרחבה על ידי ספואן חילו ובוארון דייק מהנקודה הלבנה, 0:1 הפועל.

ארבע דקות לסיום ארבעה שחקנים לא הצליחו להוציא את הכדור ליובל שבתאי, שהכניס מצוין לאלון בוזורגי והאחרון לא נכשל מול עדי נסה, 1:1. בתוספת הזמן הפועל עוד ניצלה מהפסד כשבוזורגי הסתובב על רם לוי, אבל לא היה מדויק. עם סיום המשחק, חלק ממאה האוהדים שהגיעו לעילוט קראו שוב למאמן עמיר נוסבאום להתפטר. בשבוע הבא תארח הפועל את בני לוד.

הרכב: עדי נסה, יוסף עוודי (ויטלי גנון, 46), רם לוי, מתן גושה, בר איבגי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי (86, מוחמד אגברייה), בר ירוחם, בן לוי, עומר בוארון עוז פרץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גו

    מה יהיה הסוף נמשיך לסבול מהמחמיצן בוארון וכל היתר האחורי והמאמן בקצב כזה הדרך לליגה א קצרה אני מקוה שאתבדה שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר