עמיר נוסבאום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
עמיר נוסבאום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

למרות התוצאות: מעמדו של עמיר נוסבאום בהפועל פתח תקוה יציב

ההתדרדרות בחלק התחתון של הליגה הלאומית עדיין לא גורמת לאנשי המועדון לחשוב על שינוי על הקווים. "נוסבאום מתרכז בעבודה ומנסה לנקות את רעשי הרקע, אבל אי אפשר להיות מנותק לחלוטין ממה שקורה", אמר בכיר במועדון

פורסם בתאריך: 9.12.19 10:48

חוסר השקט בהפועל פתח תקוה ממשיך ככל שהתוצאות הטובות ממאנות להגיע. גם לאחר התיקו המאכזב ביום שישי מול אחי נצרת, המשיך הקהל לדרוש את ראשו של עמיר נוסבאום, אחרי עוד שרשרת החמצות ושער בשלבי הסיום שכבר הפכו לריטואל קבוע.

גם במועדון מאוכזבים מאוד מהתוצאות האחרונות של הקבוצה, שלא מתיישבות עם המטרה המוצהרת של המועדון – הגעה לפלייאוף העליון העונה. מאידך, יש מי שמזכיר את נתוני הפתיחה הבעייתים איתם עובד המאמן. "כולם יודעים שיש פה חבלי קליטה, תהליכים ושחקנים צעירים, אבל יש תמיד את הדיסוננס בין הקהל להנהלה", אמר בכיר בהפועל. "זה הקהל של הפועל פתח תקוה, לטוב ולרע. נוסבאום מתרכז בעבודה ומנסה לנקות את רעשי הרקע, אבל אי אפשר להיות מנותק לחלוטין ממה שקורה".

כך או אחרת, מעמדו של המאמן לא על הפרק ובקבוצה רוצים להגיע לינואר על מנת לקבל החלטות שקולות – אם בשחרור שחקנים ואם בצירופם של אחרים. ביום שישי (15:00, ראש הזהב), תארח הפועל את בני לוד, המדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונן

    נמאס כבר עם הליגה הלאומית רוצים ליגת על לא מתאים לקבוצה שלנו להיות בשפל הזה להתעורר לחשוב קדימה תביאו ספונסר רציני ואמיד שיסחוב אותנו קדימה די כבר לא יכול כבר לסבול את המצב הזה באי בודאות הזה ..

  2. א מאן

    אין חדש תחת השמש אותה גברת בשינויי אדרתה המסקנה פירוק הקבוצה מן הראויי שהכסף העירוני המושקע בקבוצה יופנה לצרכים יותר מועילים

  3. כחול מודאג

    מאמן מאכזב קפוא חסר כריזמה שגורם לשחקנים לשקוע באפטיות שהוא נמצא .
    כן רועי מעמדו יציב ? כמו המעמד שלך
    פשוט הניהול המקצועי באגודה מנוהל באופן מחפיר !
    אנחנו הקהל לא ניתן לך שקט אמיר .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר