אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

בהפועל פ"ת כועסים על סוקונה: "הדרך שלו תוביל אותו למקום אחד – החוצה"

במועדון כועסים מאוד על התנהלותו של החלוץ, שחזר השבוע לאימונים מלאים. "אף אחד לא יכול להגיע אליו ולאף אחד אין מושג מה קורה איתו, אי אפשר להסביר את זה", אמר גורם במועדון. סוקונה בתגובה: "הבן אדם שאמר את זה לא מחפש את טובת המועדון או את טובתי". ברק לוי ויעקב אבבה בספק ללוד

פורסם בתאריך: 10.12.19 15:00

אחת הסוגיות שמטריפות יותר מכל את אנשי הפועל פתח תקוה ואת האוהדים, היא הסאגה סביב החלוץ אמאדו סוקונה. גם במועדון מתקשים לעמוד בקצב השינויים התכופים במצבי הרוח ובמצבו הבריאותי של החלוץ, שסיים כמלך השערים והבישולים של הקבוצה בעונה שעברה. תחילה סבל סוקונה מפציעה בברך, קיבל זריקה והצטווה לנוח שלושה ימים, אך התקופה התארכה ובמכון "ספורט קליניק", בו מטופלים שחקני הפועל, המליצו להעניק לו שבוע נוסף של מנוחה.

זה המשיך עם ניסיון לחזור לאימונים, שנקטע עם כאבי גב ובשל כך החמיץ את המשחק מול בית"ר תל אביב בת ים. בחשבון אחרון, סוקונה כמעט ולא התאמן בשבועיים האחרונים. כשכבר חזר לאימונים חלקיים באמצע השבוע שעבר, זה היה מאוחר מדי עבור המועדון בכל הקשור למשחק מול אחי נצרת. "אי אפשר לא להתאמן מאז הפגרה, לעשות אימון וחצי ופתאום לשחק, זה לא עובד ככה", הסבירו בכירים בהפועל וירדו לעומק הבעיה: "הבעיה עם סוקונה היא שפשוט אי אפשר להיכנס לראש שלו. אין פה דו שיח, אי אפשר להבין אותו ואתה אף פעם לא יודע מה תקבל. מצד אחד הוא מראה את היכולות שלו ואתה כל פעם אומר 'ואוו', ופתאום אחר כך הוא מתנהל אחרת". יש לציין כי בהפועל טענו ביום שישי כי הסיבה להוצאתו של סוקונה מהסגל היא מקצועית.

אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

הסברה הרווחת במועדון, שאגב זהה לסברה אליה הגיעו במועדון גם בשני חלונות ההעברות האחרונים, היא שהחלוץ מחזיק בהצעות מליגת העל ומעוניין לעזוב בינואר. "אם זה נכון, למה שלא ישחק, יהיה טוב ויעלה את הערך שלו לפני שהוא עוזב?", תהה מנגד גורם במועדון. "אף אחד לא יכול להגיע אליו ולאף אחד אין מושג מה קורה איתו, אי אפשר להסביר את זה". בכיר בהפועל המחיש את המצב בדוגמאות להתנהגות של סוקונה. "הוא יכול להגיע למשחק ואם מישהו לא מסר לו, להחליט שזה אישי ונגמר הסיפור, לא רוצה לשחק", אמר. "מצד שני, פתאום הוא רואה מצוקה בקבוצה, מבין שצריכים אותו ומתחיל לרדוף אחרי שחקנים ולתת הכל. זו פשוט כל הזמן מאניה-דפרסיה".

בתחילת השבוע, כולל באימון הבוקר היום (שלישי), התאמן סוקונה כרגיל, אך בשל ניסיון העבר בקבוצה נזהרו מלהעריך את הסיכוי שיוכל לעמוד לרשות הקבוצה בשישי (15:00, ראש הזהב) במשחק הביתי מול בני לוד שיסגור את הסיבוב הראשון. על הסיכוי שיישאר אמרו במועדון: "הדרך של סוקונה תוביל אותו בסופו של דבר רק למקום אחד – החוצה. לך תדע אם הוא ייתן פתאום צמדים ושלישיות וירצו להחתים אותו לשלוש שנים, אבל כרגע, בכל הנוגע להתנהלות זה One way ticket".

סוקונה באימון הבוקר היום

סוקונה באימון הבוקר

בתגובה לדברים מסר סוקונה: "רק לרופא המועדון יש את היכולת לענות בנוגע למצבי הרפואי. אני לא יודע מאיפה המידע שלך מגיע, אבל הבן אדם שאמר לך את זה לא מחפש את טובת המועדון או את טובתי".

מי שנעדרו מול אחי נצרת ובספק גם ללוד הם השוער ברק לוי, שכזכור סבל מזעזוע מוח, נעדר מהאימונים עד כה השבוע ונראה כי עליו לעבור בדיקות נוספות, והבלם יעקב אבבה, שממשיך לסחוב פציעה ישנה בשרירי הבטן מהעונה שעברה ורק לקראת סוף השבוע תתבהר התמונה לגביו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר