חנן דנצינגר. צילום ארמונד אזולאי
חנן דנצינגר. צילום ארמונד אזולאי

חנן דנצינגר מונה למנהל החדש של אגף הספורט בעיריית פתח תקוה

דנצינגר, ששימש בתפקיד דומה בעיריית מודיעין מכבים רעות ב-15 השנים האחרונות, יחליף בתפקיד את הילה שבתאי. "פתח תקוה יכולה וצריכה להצטיין גם בספורט", אמר ראש העיר רמי גרינברג

פורסם בתאריך: 10.12.19 17:54

חנן דנצינגר, שניהל את אגף הספורט בעיריית מודיעין מכבים רעות ב-15 השנים האחרונות, מונה לתפקיד מנהל אגף הספורט של עיריית פתח תקוה. הוא יחליף בתפקיד את הילה שבתאי, שפוטרה מהתפקיד לפני כחודש וחצי. דנצינגר מונה לתפקיד לאחר מכרז שכלל מספר מועמדים.

לפני תפקידו האחרון במודיעין מכבים רעות, כיהן דנצינגר כמנהל מחלקת הספורט בערד ומספר תפקידים נוספים. בעבר שימש כיו"ר איגוד שופטי הכדוריד ויו"ר עמותת מנהלי מחלקות הספורט. דנציגר משמש במספר תפקידים ציבורים וביניהם יו"ר עמותת מנהלי מחלקות הספורט ברשויות, יו"ר מנהלת ההשגית של התאחדות "איילת" ואחראי על ההכנות של הספורטאים הלא אולימפיים למשחקי העולם.

דנציגר הינו דירקטור בהתאחדות הספורט לבתי הספר וחבר ועדת הכספים, לאחרונה משמש כנציג הרשויות בועד האולמפי. רמי גרינברג ראש העיר ברך את דנציגר ואמר: "חנן נכנס כעת לתפקיד בעל משמעות חשובה, שכן פתח תקוה יכולה וצריכה להצטיין גם בספורט והעירייה מאמינה כי עם המשאבים והניהול הנכון, ניתן להגיע להישגים חסרי תקדים. מאחל לחנן הצלחה רבה בתפקיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר