ברק לוי. צילום: אור קרן, הפועל פתח תקוה
ברק לוי. צילום: אור קרן, הפועל פתח תקוה

ברק לוי יעדר גם מהמשחק מול בני לוד, אמאדו סוקונה יחזור להרכב

השוער טרם התאושש לחלוטין מהפציעה בראשו ולא ערך היום את האימון המסכם עם הקבוצה. עדי נסה ימשיך בין הקורות. יעקב אבבה צפוי לשוב גם הוא ל-11

פורסם בתאריך: 12.12.19 15:31

אחרי למעלה מחודש, תחזור מחר (שישי, 15:00) הפועל פתח תקוה אל אצטדיונה הביתי, כשתארח את בני לוד במסגרת המחזור ה-15 בליגה הלאומית. עבור הפועל מדובר במשחק חשוב במיוחד, שכן לאחר שני משחקים ללא ניצחון הקבוצה נמצאת במקום העשירי, אך במרחק שתי נקודות מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון.

בכל הנוגע למצבת הפצועים של הקבוצה, השוער ברק לוי ימשיך להעדר גם מהמשחק מחר ובמקומו יפתח בשער עדי נסה. כזכור, לוי נפצע בראשו בתחילת המשחק מול בית"ר תל אביב בת ים לפני שבועיים בעקבות תיקול עם מתן גושה. לוי לא התאמן עם הקבוצה היום ובמועדון מקווים כי יוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי לקראת משחק הגביע ביום חמישי הבא מול הפועל אדומים אשדוד וביום שני לאחר מכן מול הפועל עפולה. שוער המשנה של הקבוצה מחר יהיה שוער קבוצת הנוער, רותם דהן.

הבלם יעקב אבבה התאמן כרגיל באימון המסכם היום וצפוי לחזור לסגל, כאשר אם יפתח בהרכב ישוב רם לוי לקישור. החלוץ אמאדו סוקונה התאמן השבוע כרגיל עם הקבוצה וצפוי לחזור להרכב לראשונה לאחר שני משחקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר