עוז פרץ חוגג את השער
עוז פרץ חוגג את השער

סוף טוב: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני לוד

הכחולים סיימו את הסיבוב הראשון עם שלוש נקודות חשובות בזכות שער של עוז פרץ בדקה ה-53. עמיר נוסבאום ושחקניו עלו זמנית למקום השמיני

פורסם בתאריך: 13.12.19 17:10

להפועל פתח תקוה אין יותר מדי סיבות להתגאות ביכולת שהציגה, אבל שחקניו של עמיר נוסבאום סגרו היום (שישי) את הסיבוב הראשון עם ניצחון ביתי דחוק 0:1 על בני לוד.

החגיגות המאופקות בסיום המשחק

החגיגות המאופקות בסיום המשחק

המחצית הראשונה התאפיינה בעיקר בהשתטחויות חסרות תכלית על כר הדשא ועימותים בין שחקני שתי הקבוצות. במעט ששיחקו כדורגל מורד אבו ענזה טייל בין שחקני ההגנה של הפועל, חדר לרחבה אבל בעט לקורה. בצד השני, עוז פרץ צלל ברחבה וספג צהוב על התחזות. שריקת המחצית גררה עמה לא מעט שריקות בוז מהקהל המקומי, שראה את הקבוצה שלו לא בועטת למסגרת פעם אחת מול ההגנה החלשה בליגה.

הפועל השתפרה מעט במחצית השנייה ובדקה ה-51 בן לוי הגביה מימין, אך לדאבונם של אוהדי הפועל עוז פרץ נכנס לשער, הכדור לא. דקה אחר כך הוא תיקן. בר ירוחם הגביה קרן משמאל ופרץ, השחקן הנמוך במגרש, עלה מעל כולם והחליק בראשו פנימה, 0:1.

עד הסיום הורחק מוחמד אזברגה האורח, שהכשיל את אמאדו סוקונה שהיה אחרון בדרך לשער. בניגוד ללא מעט משחקים העונה, הפעם שמרה הפועל על היתרון וזכתה בשלוש נקודות חשובות. היכולת, כאמור, טעונה שיפור בלשון המעטה. עד להשלמת המחזור ביום שני, עלתה הפועל למקום השמיני בטבלה.

הרכב: עדי נסה, בן לוי (יוסף עוודי, 86), רם לוי, יעקב אבבה, בר איבגי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי (מתן גושה, 46), בר ירוחם, עומר בוארון (ויטלי גנון, 70), עוז פרץ, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר