רם לוי. צילום: זאב שטרן
רם לוי. צילום: זאב שטרן

לקראת אדומים אשדוד: רם לוי וברק לוי ייעדרו, 500 כרטיסים הוקצו

הפועל פתח תקוה מתכוננת למשחק מול הקבוצה מליגה א' ביום חמישי. ההתמודדות תתקיים במגרש הסינטטי באשדוד. הצוות המקצועי של הפועל צפה בתיקו 2:2 של אשדוד, שפיטרה היום את מאמנה

פורסם בתאריך: 16.12.19 15:48

לאחר הניצחון החשוב ביום שישי על בני לוד, מתכוננת הפועל פתח תקוה למשחק על העלייה לשמינית גמר גביע המדינה, ביום חמישי (20:15) מול הפועל אדומים אשדוד מליגה א', בהתמודדות שתערך במגרש הסינטטי באשדוד. במועדון האשדודי טענו כי במידה ויימכרו מספר רב של כרטיסים במכירה המוקדמת באינטרנט הם ישקלו להעביר את המשחק לאצטדיון הי"א, אלא שבפועל רכשו כרטיסים כמה עשרות אוהדי הפועל בלבד, והמשחק ייערך במגרש הקטן בעיר.

לאוהדי הפועל הוקצו למשחק כ-500 כרטיסים בלבד, כאשר אוהדים שלא רכשו כרטיסים במכירה המוקדמת יוכלו לעשות זאת בקופות המגרש לפני המשחק. בכל הנוגע לסגל איתו תגיע הפועל למשחק, למרות שערך ביומיים האחרונים אימונים חלקיים, השוער ברק לוי יישאר בחוץ לסגל גם במשחק בחמישי, כאשר במועדון מקווים כי יהיה כשיר למשחק ביום שני מול הפועל עפולה. לוי היה נחוש לחזור לשער כבר במשחק מול לוד, אך חש ברע לאחר אחד האימונים בשבוע שעבר ונח למשך מספר ימים.

חיסרון משמעותי נוסף יהיה של הקפטן רם לוי, שצבר חמישה כרטיסים צהובים ולא ייכלל בסגל. בהפועל לא מקלים ראש ביריבה, גם לאור הרקורד הלא מרשים של המועדון מול קבוצות מליגות נמוכות בשנים האחרונות, וצפויים לעלות עם הרכב חזק, כאשר ייתכן כי מספר מועט של שחקנים יקבלו מנוחה. במועדון מציינים כי המגרש באשדוד צפוי להיות לא פשוט בכלל עבור שחקני הפועל שלא מורגלים לשחק על דשא סינטטי. העלייה לשלב הבא חשובה לאנשי המועדון, כאשר מעבר להתקדמות במפעל הגביע, במועדון ישמחו ליהנות מההכנסה המשמעותית שיכולה להגיע ממפגש עם קבוצה גדולה מליגת העל בשלב שמינית הגמר.

ביום שבת נכחו המאמן עמיר נוסבאום ואנשי הצוות המקצועי של הפועל בתיקו 2:2 של אשדוד מול מ.כ אור יהודה. יש לציין כי עד המשחק מול אור יהודה ספגה אשדוד שני שערים בלבד ב-11 מחזורים, כאשר היא מחזיקה במאזן נטול הפסדים – חמישה ניצחונות ושבע תוצאות תיקו, שמספיק לה כרגע למקום הרביעי במחוז הדרומי של ליגה א'. מאמן אשדוד, חיים לוי, פוטר היום מתפקידו, כאשר על פי הפרסומים מי שעשוי למלא את מקומו הוא יובל נעים. בסגל של אשדוד לא מעט שמות מעניינים – המגן השמאלי דניאל בורחל, ששיחק בעונה שעברה בהפועל והחלוצים הוותיקים – משה בן לולו ועידן שריקי, שכבש לא מעט שערים מול הפועל בקריירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר