אוהדי הפועל באשדוד. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל באשדוד. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

"האוהדים חצו קווים אדומים, סוקונה לקח קשה מאוד את מה שקרה"

בהפועל פתח תקוה מנסים להתאושש מההפסד לאדומים אשדוד, לקראת המשחק מחר מול הפועל עפולה. ברק לוי, עומר בוארון, בן לוי ורם לוי יחזרו לסגל. אכזבה מיכולתם של ויטלי גנון ויוסף עוודי, שעלולים לקבל הודעת שחרור

פורסם בתאריך: 22.12.19 18:42

בהפועל פתח תקוה מתקשים לעבור לסדר היום על תצוגת הנפל בגביע שהסתיימה בהדחה הכואבת מול הפועל אדומים אשדוד ובמחאת אוהדים שכללה מחזות לא נעימים במשך דקות ארוכות לאחר המשחק. במועדון סיפרו כי מעבר לקללות ולקריאות למאמן עמיר נוסבאום להתפטר מתפקידו, הושלכו מספר אבנים לכיוון האזור בו שהו אנשי המועדון ונשמעו נהמות לעברו של החלוץ אמאדו סוקונה. "האוהדים חצו קווים אדומים – אם בהשלכת אבנים ואם בקריאות גזעניות ונהמות לאמאדו", הדגיש גורם במועדון. "ברור שהוא לקח קשה מאוד את מה שקרה".

"מועדון הפועל פתח תקוה ועמותת הכחולה המחזיקה בו מגנים את התנהגותם של חלק מאוהדי הקבוצה לאחר סיום המשחק מול הפועל אדומים אשדוד. אין ספק שלאוהדים זכות להביע מחאה ותסכול, במיוחד לאחר תוצאות כאלו, שכואבות להנהלת הקבוצה בדיוק כמו ליתר האוהדים", נמסר מהפועל. "אך הפעם נחצה קו אדום לאחר שמספר קטן של אוהדים קראו קריאות גזעניות ונהמות אל עבר חלוץ הקבוצה אמאדו סוקונה. קריאות אלו לא מתקבלות על הדעת בשום מקום, ובטח שלא במועדון ספורט שבבעלות אוהדיו. אין שום תוצאה על המגרש או יכולת רעה שתצדיק התנהגות כזו. עמותת הכחולה כבעלי המועדון חרטו על דגלו, בהמשך למסורת שלו, את השמירה על כבוד האדם ולא תעבור לסדר היום לנוכח גילויי גזענות".

בסוף השבוע אף פרסמה הקבוצה הודעה מטעם המנכ"ל רועי אלרום, שעשתה רושם לפיה המגמה היא להמשיך ולגבות את המאמן עמיר נוסבאום לבצע את השינויים הנדרשים בסגל לקראת פתיחת חלון ההעברות, חרף הדרישה מצד הקהל שיתפטר מתפקידו. "מי שמקלל היום את המאמן יכול עוד שבועיים להרים אותו על הכתפיים ומצד שני מי שמשבח אותו אחרי משחק טוב יכול גם לפטר אותו", אמרו בהפועל.

אלרום (משמאל) עם חבר הדירקטוריון קובי לוי והמנהל הספורטיבי ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אלרום (משמאל) עם חבר הדירקטוריון קובי לוי והמנהל הספורטיבי ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בהקשר לשינויים בחלון ההעברות בחודש הבא, ישנה אכזבה קשה מיכולתם של הקשר ויטלי גנון והמגן יוסף עוודי, שעלולים לקבל בקרוב הודעה על שחרורם. מצבו של סוקונה מורכב יותר, כאשר בהפועל היו שמחים כי קבוצה אחרת תשלם את סעיף השחרור שלו, בגובה 60 אלף יורו, כבר בחלון ההעברות בחודש הבא, אך במידה וזה לא יקרה החלוץ הצרפתי צפוי להמשיך במועדון עד לסיום העונה.

יוסף עוודי. צילום: זאב שטרן

יוסף עוודי. צילום: זאב שטרן

מחר (19:40, ראש הזהב) תפתח הפועל את הסיבוב השני, כשתארח את נועלת הטבלה הלאומית, הפועל עפולה. השוער ברק לוי, שסבל מזעזוע מוח, שב לאימונים, חש בטוב וצפוי לפתוח בהרכב. לרשותו של נוסבאום יעמדו גם המגן בן לוי והחלוץ עומר בוארון, שנעדרו ממשחק הגביע עקב מחלה. הקפטן רם לוי ישוב להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה בגין צהובים. בהפועל העריכו שניצחון ופתיחה חיובית של הסיבוב השני ירגיעו משמעותית את המערכת. כידוע, הדחה בידי קבוצה מליגה נמוכה יותר היא ממש לא חדשה עבור הפועל, ובליגה המטרה המוצהרת היא פלייאוף עליון, כאשר בתום סיבוב אחד הקבוצה רחוקה נקודה בודדת מהמקום השמיני. "כרגע יש הרבה אנשים שמחפשים את השלילי, אבל אם נעשה סיבוב דומה לראשון, כנראה שנעמוד במטרה ונגיע לפלייאוף", סיכמו בהפועל.

אריק זאבי, המדליסט האולימפי בג'ודו ואלוף אירופה ארבע פעמים, הגיע היום (ראשון) לאימון הקבוצה במתחם סירקין והעביר הרצאה לשחקנים ולצוות המקצועי. זאבי שיתף את השחקנים והצוות ברגעים הקשים שהיו לו בקריירה וכיצד הוא מינף אותם להצלחות גדולות יותר. זאבי הסביר רבות על חוסן מנטלי, התמודדות עם מצבי לחץ, לקיחת אחריות, יציאה יזומה מאזור הנוחות, התמודדות עם משברים וכן ניהול מנטלי נכון בקריירה של ספורטאי. "כולנו חווים כישלונות ורגעי משבר", אמר זאבי. "השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו לקראת ההתמודדות הבאה. ספורטאים חווים מצבי קיצון במהלך הקריירה, העונה או אפילו משחק אחד, שרוב האנשים לא חווים במשך כל החיים. החוכמה היא לדעת להתמודד איתם, להוציא מעצמך את המקסימום ולמנף אותם להצלחה". השחקנים התרשמו מאוד מההרצאה ובסיום מצאו חלקם זמן לסלפי עם הג'ודוקא והעלו תמונות מחויכות עמו לאינסטגרם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    גנון ועוואדי out
    גל לוי ופז בן ארי IN ואולי גם שגיא דרור
    לאחר סיבוב גרוע מי ישלם על סוקונה 60000 יורו?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר