רם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
רם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רם לוי: "מאמין שנוכל לצאת מהתקופה הזאת", ברק לוי צפוי להמשיך בשער

בהפועל פתח תקוה משוכנעים כי המשחק ברמת השרון יתקיים מחר כסדרו. החלטה לגבי שיתופו של מתן גושה תתקבל לפני המשחק. קבוצת נערים ב' של המועדון עלתה למקום הראשון בטבלה

פורסם בתאריך: 26.12.19 17:06

במזג אוויר חורפי, המשיכו היום (חמישי) בהפועל פתח תקוה בהכנות למשחק מחר (15:00, גרונדמן) מול הפועל רמת השרון. במועדון טענו היום, בהמשך לפרסום ב"ספורט מלאבס" מוקדם יותר, כי אנשי רמת השרון מנסים "להרדים" את הפועל לפני המשחק מחר, וכי הם בטוחים כי המשחק יתקיים כסדרו. ברמת השרון, לעומת זאת, טוענים כי מצב המגרש תלוי בכמות הגשמים שתרד משעות הבוקר מחר, וכי הבוקר המגרש לא היה במצב בו הוא יכול לארח משחק כדורגל.

מצב המגרש ברמת השרון היום ב-11:00:

בצד המקצועי, השוער ברק לוי, שנפגש בראשו במשחק ביום שני מול הפועל עפולה, התאושש וצפוי להמשיך בין הקורות. הבלם מתן גושה, שנפצע גם הוא באותה התקלות, בספק למשחק ותתקבל החלטה סמוך להתמודדות בהתייעצות עם רופא הקבוצה.

קפטן הקבוצה, רם לוי, ביקר ביום שלישי האחרון בבית החולים שניידר את זיו בן ה-10, קשר קבוצת טרום א' צפון של המועדון, שחלה לאחרונה במחלת הסרטן. "זיו ילד מדהים והכל מתגמד ליד זה", אמר לוי לפני שהתייחס לתקופה הקשה שעוברת על קבוצתו: "פחות הולך לנו. אנחנו עובדים קשה באימונים כדי להשתפר, אם בתדרוך וידאו או בשיחות אישיות וקבוצתיות, אבל לפעמים לא הכל קורה כמו שמתכננים. אני מאמין ב-100% שכולנו יחד, הצוות והשחקנים, נוכל לצאת מזה".

רם לוי וזיו יחד עם ספיר יתח ועוז פרץ בביקור בבית החולים. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

רם לוי וזיו יחד עם ספיר יתח ועוז פרץ בביקור בבית החולים. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

מה דעתך על ההתנהגות של הקהל במשחק האחרון והקללות החריפות למאמן?

"אפשר להבין את הכעס והאכזבה של האוהדים, אבל אני לא חושב שמתאים לקחת את הקללות למקום אישי. עם זאת, בתור ספורטאים, אנחנו צריכים להתנתק מהכל ולתת את כל כולנו על המגרש. לגבי עמיר, הוא עשה קריירה יפה, בטוח שהוא עבר דברים כאלה ולא מתרגש מזה. ברור שאי אפשר להתעלם מזה והוא לוקח את ההפסדים הכי קשה שאפשר, בדיוק כמו האוהדים. הוא עושה הכל כדי לשפר את המצב ובסופו של דבר נצא מזה".

בנושא אחר, בשורות טובות, מצרך נדיר במועדון בשבועות האחרונים, הגיעו בשבת האחרונה מקבוצת נערים ב' של המועדון. הקבוצה גברה בספורטק סירקין 0:1 על הפועל ראשון לציון ועלתה על חשבונה למקום הראשון בטבלת הליגה הארצית מחוז דרום, המוביל בתום העונה לליגה הבכירה. בסגל של המאמן ארז קורן משחקים בין השאר קרלוס טיזיאנו צ'קאנה המכונה "טיני", בנו של אחד הזרים האהובים בתולדות הכדורגל הישראלי הנושא את אותו השם.

שחקן נוסף שבולט בקבוצה הוא שליו איטח, בנו של אחת הדמויות הבולטות במחלקת הנוער בשנים האחרונות, יוגב. בתום 13 מחזורים ואחרי ניצחון 0:3 על גדנע תל אביב ברביעי, במאזנה של הפועל 32 נקודות – עשרה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. בעוד קבוצת הנוער של המועדון נלחמת על חייה בליגה השנייה, וקבוצת נערים א' סובלת מחיסורים רבים, במועדון מקווים כי קבוצת נערים ב' של הפועל תצליח בסיום העונה להשלים את המשימה ולעלות לליגת העל.

קבוצת נערים ב' של הפועל. צילום באדיבות מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה

קבוצת נערים ב' של הפועל. צילום באדיבות מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר