אבי לוזון מרוצה מול ראשון לציון. צילום: שרון בוקוב
אבי לוזון מרוצה מול ראשון לציון. צילום: שרון בוקוב

עמוס ועומרי OUT, אבי וגיא IN / הטור של אלמוג אופיר

הנוקאאוט המשפחתי ייחרט באותיות של זהב בספרי העלייה של מכבי. עכשיו כולם יחפשו להנחיל לנו הפסד ראשון ואסור להקל ראש בהמשך. ותודה לגיא שהעלה לתודעה את הביזיון שבאירוח רבתי

פורסם בתאריך: 2.1.20 15:58

1. בכנות, כל כך הרבה דיברו כאן על משחק העונה בלאומית בין שתי המוליכות, שחשבתי לתומי שבאמת הולך להיות פייט מעניין. המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות, אבל בשנייה פשוט לא האמנתי למראה עיני. הקבוצה במקום השני פשוט נעלמה ואבי וגיא עשו נוקאאוט לעמוס ועומרי. מחמאות גדולות לגיא לוזון על שינוי מבריק עם הכנסתו של אלי בבייב, שעשה סדר במרכז השדה. גיא חדידה כבר הפך לסקורר מוכח, ליאל עבדה ממשיך במגמת השיפור התמידית וגם אוונדרו ברנדאו סיפק את הסחורה עם שילוב של קור רוח וקינוח. חדידה ובבייב, יחד עם לידור כהן, הם הראשונים שסביבם צריך לבנות את הקבוצה בעונה הבאה. מי שגדולים על הלאומית בכמה דרגות, בהחלט יכולים להוביל את מכבי גם בליגת העל.

2. כבר מזמן לא סוד שרוב קבוצות הליגה הלאומית לא רוצות לעלות ליגה מטעמים כאלה ואחרים, כך שרובן יוכלו להתפנות כעת למטרה יוקרתית – מי תהיה הראשונה להנחיל למכבי פתח תקוה הפסד בכורה בליגה. בונקרים וניסיונות לעקוץ, משחק מלוכלך, הכל הולך בלאומית. זו הסיבה שחייבים להמשיך לעבוד קשה, לקחת כל משחק בשיא הרצינות ולא להקל ראש באף יריבה. תשע הפרש מהמקום השלישי זה פער מצוין לכל הדעות, אבל חשוב לתת הכל מול סכנין כדי להגיע מוכנים לעוד מפגש מפתח העונה – שמינית הגמר מול נוף הגליל. בניגוד ליריבה העירונית, יש לנו העונה מטרות גבוהות וצריך ללכת עליהן בכל הכוח. עם יכולת טובה, מזל ואמונה, גם גביע היא לא מילה גסה.

3. צדק גיא לוזון כשהתלונן בסיום על מצב המגרש. חייבים לשים סוף לביזיון המתמשך הזה, בו חמש קבוצות שונות מארחות באותו אצטדיון. איפה נשמע דבר כזה? הכדורגל לא טוב, סבבה, את זה כבר שמענו, אבל בשביל זה צריך גם תנאים. לא ייתכן שבכל המדינה הזו יש 4-5 אצטדיונים נורמליים בשנת 2020. אם רוצים להעלות כאן את הרמה מוכרחים לתת את הדעת בנושא התשתיות ואני מתכוון להקמת מתקני ספורט ראויים לתקופת הזמן הנוכחית. טוב יעשו במשרד התרבות והספורט אם יחברו למפעל הפיס ומועצת ההימורים ויתחילו לעבוד על מספר פרויקטים במקביל. אם בהישגים הספורטיביים הלאומיים והבינלאומיים, טובי השרים יודעים בדיוק את הדרך לסלפי, אז גם ביומיום אין סיבה לשחק במתקנים שנראים כמו דיר חזירים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר