שחקני קבוצת הנוער חוגגים בסיום
שחקני קבוצת הנוער חוגגים בסיום

סוף שבוע של דרמות: קבוצת הנוער של הפועל עלתה מעל הקו האדום (וידאו)

אחרי הניצחון הדרמטי של קבוצת הבוגרים אתמול, קבוצת הנוער השיגה 1:2 סופר חשוב בדקה ה-89 על נס ציונה בקרב התחתית ועלתה לחוף מבטחים. אופק אושר (22) והנרי צ'ידי (89) סידרו 3 נקודות

פורסם בתאריך: 4.1.20 11:44

סוף שבוע כל כך שמח לא זוכרים בהפועל פתח תקוה תקופה ארוכה. אחרי ה-1:2 הדרמטי של קבוצת הבוגרים אתמול (שישי) על הפועל אשקלון, הגיע היום הניצחון 1:2 הדרמטי של קבוצת הנוער על סקציה נס ציונה בקרב תחתית ישיר, שהעלה את רון מרקוס ושחקניו מעל האדום. זה היה הניצחון השני ברציפות של קבוצת הנוער והשלישי בסך הכל מתחילת העונה.

המשחק התנהל בנס ציונה תחת גשם שוטף ורוח חזקה, שהקשו לפתח משחק כדורגל איכותי. הפועל הייתה מעט טובה יותר מן הפתיחה, כאשר בדקה ה-22 אופק אושר, המצטיין במשחק, העלה אותה ל-0:1 בפנדל מדויק.

השער של אופק אושר:

במחצית השנייה טעות של השוער רותם דהאן אפשרה למקומיים להשוות ל-1:1, אך בדקה ה-89 החלוץ הניגרי הנרי צ'ידי דחק מקרוב לאחר עירבוביה ברחבה. לאחר כמה שניות של התלבטות האם הכדור עבר את השער סימן הקוון שער ונתן את האות לשמחה הגדולה בספסל של הפועל.

בעקבות הניצחון החשוב עקפה הפועל את נס ציונה בטבלה ועלתה למקום ה-13 בזכות יחס שערים עדיף על יריבתה. בשבוע הבא תתארח הקבוצה אצל הפועל כאוכב במסגרת גביע המדינה. בשורה מעודדת נוספת הגיעה אתמול מקבוצת נערים ב', שניצחה 2:3 את בית"ר מעלה אדומים בחוץ, והגדילה, לפחות זמנית, את הפער בפסגה, שמבטיח מקום בליגת העל, לחמש נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר