עוז פרץ. צילום: זאב שטרן
עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

"אשמח מאוד להמשיך בהפועל פ"ת בעונה הבאה, אין שאלה בכלל"

עוז פרץ הוא ללא ספק השחקן החם בליגה הלאומית היום. עם תשעה שערים, כולל צמד בצליעה בניצחון על הפועל אשקלון, החלוץ לא חושש להכריז על נאמנות למועדון. בראיון מיוחד הוא מספר על הרגעים שלפני הצמד ("איך אני יכול לצאת כשאנחנו בפיגור?"), המטרות ("מכוונים קודם לפלייאוף העליון") והקרב בליגת הפנטזי ("אין כיף כזה")

פורסם בתאריך: 8.1.20 15:57

בשחקנים שספגו מכה ברגל והמשיכו לשחק עד השריקה האחרונה למרות הכאבים נתקלנו לא אחת. אבל שחקן שסוחב רגל בצורה כל כך בולטת כמעט מחצית שלמה, ממשיך לשחק על רגל אחת ומקנח בצמד ומהפך בדרך לניצחון, בהחלט לא רואים כל יום. עוז פרץ כבר כבש מזמן את לבם של אוהדי הפועל, אבל אחרי משחק ההקרבה מול אשקלון מניותיו קפצו עשרות מונים. רק אחרי השער השני הנהדר לפינה של ליאור חדריאן הוא התיישב באפיסת כוחות על הדשא וביקש חילוף. שעה קלה לאחר חגיגות הניצחון תמונת ברכו המנופחת כבר רצה ברשתות החברתיות, מעצימה עוד יותר את ההישג של מלך שערי הפועל וסגן מלך שערי הליגה, שבמאזנו כבר תשעה שערים.

הברך הנפוחה של פרץ אחרי המשחק בשישי

הברך הנפוחה של פרץ אחרי המשחק בשישי

"ראית את הברך שלי? היא התנפחה כאילו היא אלרגית לגלוטן", שומר פרץ על מצב רוח טוב בראיון ל"ספורט מלאבס". "בדקה ה-55 בערך, אוהד עטיה מאשקלון נכנס בי "יפה יפה". הרגשתי פיצוצים וכאבים של החיים באותו רגע".

ועדיין לא ביקשת לצאת.
"איך אני יכול לצאת כשאנחנו בפיגור? רציתי להישאר, אמרתי לעצמי שזה מקסימום 'רגל עץ' ויעבור לי כשהגוף יתחמם. ביקשתי מעמיר נוסבאום שייתן לי עוד 5-10 דקות ואם אראה שהכאבים לא עוברים יחליף אותי".

לפי המצב של הברך, לא נראה שהכאבים עברו.
"זה נכון, משכתי עוד ואז כבר הגיע הפנדל. האמת שקצת פחדתי לבעוט כי לא הרגשתי שאני יכול לקפל את הרגל, אבל ברגע האמת אין מחשבות ועשיתי את מה שצריך עבור הקבוצה. אחרי השער השני שהפך את התוצאה, היה צריך מישהו שירוץ ויעזור לשמור עליה. אני לא הייתי במקום של לרוץ והבנתי שאני חייב לצאת".

בראשון השבוע החל פרץ בטיפולי פיזיותרפיה שכללו עיסויים, טיפול בחשמל ותרגילים בבריכה. בשעות אחר הצהריים עבר בדיקת אולטרסאונד שקבעה כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, כמו גם משטף דם גדול באזור הפגוע. פרץ נעדר מאימונים עד יום רביעי וצפוי להחמיץ את משחק החוץ בשישי (15:00, עפולה) מול הפועל אום אל פאחם. במועדון מקווים שיוכל להיות כשיר למשחק מול הפועל קטמון בשבוע הבא.

פרץ חוגג את המהפך. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

"הרגשתי פיצוצים". פרץ חוגג את המהפך. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

לוקח מנהיגות

פרץ בן ה-25 מתגורר בראש העין עם חברתו בשלוש השנים האחרונות, שי. מנהל מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, אופיר לוזון, זיהה את הפוטנציאל שלו בגיל 15, עת שיחק בהפועל באר שבע והעביר אותו למרכז. בליגת העל שיחק במכבי פתח תקוה, הפועל עכו ואשתקד חצי עונה בהפועל חדרה, לפני שעבר לאשקלון וכבש במדיה תשעה שערים. לפני כן שיחק בהפועל כפר סבא וסייע לה לשרוד בלאומית עם שער השוויון היקר מול עירוני טבריה מליגה א', בגומלין משחקי המבחן. אגב, גם כשהוא לא על כר הדשא, מככב פרץ במסגרת הפנטזי ליג של הליגה האנגלית. "אין כיף כזה בעולם", הוא מספר בהתלהבות על "ליגת העאלק" בה חברים גם שגיב כהן ומיכאל זנדברג. "אני קצת מתקשה ואולי גם אזמין את אריק זאבי (שהרצה לא מזמן לשחקני הפועל, א"ב) שייתן קצת בראש לג'יימי וארדי וקווין דה בריינה. כרגע אני מדורג שישי בליגה שלנו ויש בפסגה את ניב צפרירי (אוהד הפועל, א"ב) עם אוהד קדוסי, אבל אני שואף לזכות באליפות".

בהפועל השנה יש לא מעט צעירים, בעוד אתה בין הבודדים המנוסים. כמה זה משפיע?
"יש לזה משמעות, אבל מבחינתי זה אומר שאני צריך לקחת יותר אחריות ולכוון את הצעירים. יש איתי גם את ברק לוי ויעקב אבבה המנוסים, כשגם לרם לוי יש אופי של מנהיג, כך שהקבוצה די מאוזנת".

במשחקים האחרונים אתם מתחילים לשחק רק בדקה ה-80.
"(צוחק) אולי נבקש שבפעם הבאה מהתחלה יהיה כתוב את המספר '80' על הלוח תוצאות. וברצינות, זה חלק מהשינוי שאנחנו עוברים. אני מקווה שבמשחקים הקרובים נהיה קצת יותר אגרסיביים, רואים שינוי בתוצאות ואני מאמין שהוא יתבטא בהמשך גם בגישה וביכולת. אנחנו מכוונים קודם כל לפלייאוף העליון וכשנעמוד ביעד הזה, נחשוב על המטרות הבאות".

פרץ חתום עד תום העונה, כאשר להפועל יש אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת. "אשמח מאוד להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, אין שאלה בכלל", הוא אומר. "זה מועדון מדהים, כיף לי מאוד ואני נהנה מהחברים, מהצוות וכמובן מהאוהדים הנפלאים שלנו". כזכור, כשחתם בהפועל היו מי שהעלו זיכרונות מהימים בהם חגג בדרבי כששיחק במכבי, תוך שילוב קללות ליריבה העירונית. "מה שהיה אז במכבי, היה ונגמר", הוא מבהיר. "הייתי בן 18, שנה בבוגרים ולא ציפו שאשב בצד. נסחפתי, אבל די, עבר, אין מה לטחון מים".

עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

"אין מה לטחון מים". עוז פרץ. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר