הפועל מול אום אל פאחם
הפועל מול אום אל פאחם

הפעם זה לא הספיק: הפועל פ"ת הפסידה 3:2 לאום אל פאחם

הקבוצה של עמיר נוסבאום רשמה הפסד ראשון לאחר חמישה משחקים. המקומיים ניצלו יכולת חלשה של הכחולים כדי לעלות ל-0:3 קליל, צמד של אמאדו סוקונה המחליף לקראת הסיום לא הועיל. מתן גושה ויעקב אבבה ספגו צהוב חמישי וייעדרו מהדרבי

פורסם בתאריך: 10.1.20 17:07

הפועל פתח תקוה קיוותה להמשיך את המומנטום מהניצחון על אשקלון, אבל מכת הפציעות בחלק הקדמי הקשתה עליה את המשימה והיא ספגה היום (שישי) הפסד חוץ, 3:2 להפועל אום אל פאחם במשחק שנערך בעפולה. מדובר בהפסד הראשון של הפועל לאחר חמישה משחקים. אם לא די בהפסד, ספגו מתן גושה ויעקב אבבה את הצהוב החמישי שלהם העונה והם יעדרו מהדרבי.

עמיר נוסבאום עלה למשחק ללא חלוץ טבעי, כאשר אמאדו סוקונה פתח על הספסל, וגל אסולין ובר ירוחם שיחקו מקדימה. השליטה של אום אל פאחם, שהגיעה גם היא בסגל חסר מאוד, לא הוטלה בספק ברוב שלבי המשחק. בדקה ה-36 עלתה אום אל פאחם ליתרון כאשר ברק לוי לא תפס מספיק טוב הגבהה מימין, ואליאור משעלי נגח לרשת, 0:1.

שתי דקות להפסקה טעות קשה נוספת של לוי, שיצא לא טוב ואפשר לכדור לחלוף על פניו. בן לוי כשל בהרחקה וכבש שער עצמי, 0:2 בהפסקה. בדקה ה-72 ביססה אום אל פאחם את יתרונה כשיונס ג'בארין שלח טיל מ-18 מ' למשקוף ומעבר לקו, 0:3.

אמאדו סוקונה, שלא היה כשיר במאת האחוזים, נכנס במחצית השנייה במקומו של מתן גושה, ולקראת הסיום הצליח לצמק בצמד שערים (82, 90 בכדור חופשי מדויק לפינה), אך ספק אם ניחמו את אוהדיו בדרך הארוכה הביתה.

הרכב: ברק לוי, בן לוי (יוסף עוודי, 53), מתן גושה (אמאדו סוקונה, 46), יעקב אבבה, נפתלי בלאי, רם לוי, מוחמד אגברייה, עמית מזרחי, בר ירוחם (ים בן יהודה, 80), ויטלי גנון, גל אסולין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר