המנכ"ל רועי אלרום בכנס
המנכ"ל רועי אלרום בכנס

בכחולה הודו: צפוי להפועל פ"ת גרעון של 700 אלף שקלים, תצא לפועל תכנית התייעלות

עמותת האוהדים ערכה אמש אסיפה כללית, בה הודו על פער גדול בין התחזיות הכלכליות למציאות בשטח. במועדון הציבו יעד גיוס של 250 אלף שקלים לצורך חיזוק הקבוצה בחודש ינואר

פורסם בתאריך: 13.1.20 01:15

כחמישים אוהדי הפועל פתח תקוה שהגיעו אמש (ראשון) לאסיפה הכללית של עמותת הכחולה, יצאו לבטח ברגשות מעורבים. לצד אסיפה שהתנהלה בסך הכל בצורה נעימה ובה כמעט כל השאלות זכו לתשובות מפורטות, הודו אנשי העמותה כי ההערכות הכספיות שעשו בתחילת העונה לא תואמות את המציאות בשטח. על פי חבר הוועד המנהל של העמותה, רו"ח אלעד סלע, ישנו פער של 700 אלף שקלים בין התחזיות למציאות הצפויה, גרעון צפוי לא קטן בכלל עבור מועדון שקיבל במהלך העונה שעברה את הקבוצה מידי מפרק.

בניסיון לגשר על הפערים, הכריזו בעמותה על תכנית התייעלות פנימית במועדון שיוצאת בימים אלו לפועל, אשר להערכת אנשי העמותה תוכל לגשר על הסכום החסר. במהלך הדברים ציינו בעמותה כי קיים חוסר של 250 אלף שקלים בהכנסות שהגיעו מחברי עמותה ומנויים לעומת התחזיות (750 אלף שקלים לעומת תחזית של מיליון שקלים). עוד ציינו את התשלום הלא מתוכנן לפיפ"א בגובה 100 אלף שקלים וביטול פרוייקט ממשלתי שאמור היה להכניס לקופת המועדון 110 אלף שקלים נוספים.

"700 אלף שקלים זה גרעון צפוי ולא גרעון שקיים כרגע", הסביר המנכ"ל רועי אלרום. "קרו מספר דברים לאורך הדרך, תוך חודש ימים קיבלנו הוצאות של 300 אלף שקלים, כספים מסוימים שהתעכבו וחוסרים בהכנסות כאלה ואחרים. אנחנו ממשיכים לגייס כספים כדי לא לפגוע בשכר השחקנים וכדי שנוכל לעשות את השינויים הנדרשים בחודש ינואר".

ואכן, חלק לא מבוטל משאלות האוהדים נגעו לחיזוק הקבוצה בחודש ינואר. אנשי המועדון ציינו כי בימים הקרובים יפתח קישור אינטרנטי למתן תרומות לצורך חיזוק הקבוצה, כאשר המטרה היא לגייס 250 אלף שקלים. יש לציין כי חלון ההעברות נפתח כבר בשבוע שעבר. "אם אנחנו רוצים חיזוק אנחנו צריכים לגייס כסף", אמר חבר הוועד המנהל, רו"ח אלעד סלע. "אנחנו כוועד מנהל צריכים גם אתכם, שתעזרו לנו להביא את הכסף בעצמכם. באמצעותכם אנחנו רוצים להגיע ל-250 אלף שקלים שיילכו ישירות לתקציב החיזוק של המועדון. הצוות המקצועי מצביע היום על צורך ב-2-3 שחקנים".

בהמשך עלה לדבר המנהל הספורטיבי ניב טל, שענה לשאלות רבות של אוהדים. "יש הרבה חבלי לידה והרבה קשיים", הודה טל. "אני מאמין שלאט לאט נצטרך להעביר את ההחלטות להצבעות שלכם, לא נוכל להימנע מזה. אנחנו צריכים להעביר את האחריות לאט לאט לכלל החברים, אנשים מרגישים שאין להם השפעה. גם אם נטעה בהצבעות, עדיף שנטעה כקולקטיב ולא כקבוצה קטנה. גם את תפקיד המנהל הספורטיבי אני חושב שהאוהדים צריכים לבחור".

אלעד סלע עם ניב טל באסיפה

אלעד סלע עם ניב טל באסיפה

באשר לביקורות על טעויות רבות שביצע הצוות המקצועי בבניית הסגל אמר טל: "אני לא בטוח שכולם מבינים באיזה מצב קיבלתי את הקבוצה. למרות הכל, אני לא בא לתרץ, יש החלטות לא נכונות שקיבלנו, אבל אני חושב שהאחריות שלנו היא לנסות ולתקן אותן ביחד. אסור להדחיק וצריך להסתכל לאמת בפנים. אנחנו מעריכים שאנחנו בין התקציבים הנמוכים בליגה, כאשר יש לפחות 6 קבוצות עם תקציב כפול מאיתנו. זה תקציב שמקשה עלינו להביא מאמן מנטלי. יש שחקנים שפתאום הם לא אותם שחקנים, איבדו את הביטחון ואני מייחס את זה לכך שהם משחקים בפעם הראשונה במועדון כזה עם לחץ כזה".

על השאלה מי בנה את הסגל העונה, ענה המנהל הספורטיבי: "חוץ משבעה שחקני נוער, בן לוי, אמאדו סוקונה ועמית מזרחי שהיו לנו אופציות עליהם עוד לפני שעמיר נוסבאום הוחתם, כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל הוחתמו בדעה משותפת ככה שהאחריות היא משותפת. אם היה שחקן שאחד מאיתנו התנגד החלטנו לוותר עליו כדי ששנינו נהיה מרוצים. עם עובדות אי אפשר להתווכח, מבחינת תוצאות אנחנו פחות או יותר עומדים בציפיות האובייקטיביות שהיו מאיתנו, אולי קצת פחות. סבלנו ממכת פציעות שלא נגמרת, אבל בהחלט יש ירידה ביכולת".

בנוגע לשאלות על מעמדו של נוסבאום אמר טל: "להפיל את האשמה על המאמן זה לא נכון. נעשו טעויות משותפות שלנו. במידה ואחרי שנספק לו את השחקנים שאנחנו חושבים שיכולים לשדרג אותנו, נראה אם זה יעשה את העבודה, אם לא, אולי נשקול את זה שוב. כמו שאנחנו רוצים לגדל שחקנים, אנחנו צריכים גם לגדל מאמנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ניב טל נכשלת . עומר נוסבאום נכשלת .
    עשיתם סלט בכל הצוות המקצועי.
    כשיש 3/4 קברניטים בספינה היא טובעת .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר