קובי סבן
קובי סבן

"הדברים לא התנהלו כמו שציפיתי": קובי סבן ויגיל מנוביץ' עזבו את דירקטוריון הפועל פ"ת

חבר הדירקטוריון והמשקיף עזבו כבר לפני חודש את תפקידם ובניגוד לצירופם, המועדון לא פרסם כל הודעה על כך. סבן טוען כי ניסה לשדך משקיע למחלקת הנוער אך לא קיבל תשובה. מנוביץ' לא העביר את תשלום חודש ינואר במסגרת תמיכתו הכלכלית. מהוועד המנהל של הכחולה נמסר: "המשקיע של סבן רצה להפוך את מחלקת הנוער לבית"ר טוברוק"

פורסם בתאריך: 13.1.20 13:07

מעבר לאסיפה הסוערת אמש (ראשון) של עמותת הכחולה וההבנה, המאוחרת משהו, כי על מנת לחזק את הקבוצה מיידית בחלון ההעברות יש צורך בגיוס של 250 אלף שקלים, התברר גם כי הדירקטוריון, שכזכור התקצר משמעותית בתקופה האחרונה בעקבות עזיבתם של גבע מרקוס ודרור שי, צומק עוד יותר לאחר שקובי סבן והמשקיף מטעם הדירקטוריון, יגיל מנוביץ', החליטו כבר לפני כחודש שלא להמשיך בתפקידם.

יגיל מנוביץ'. צילום מתוך פייסבוק

יגיל מנוביץ'. צילום מתוך פייסבוק

"ראיתי שהדברים לא באמת מתקדמים למקומות הרצויים. הדירקטוריון הוא נחמד, אבל לא באמת מזיז דברים ומחליט בהפועל פתח תקוה. השילוב של הדברים האלה יחד עם העיסוקים האחרים שלי ומחסור בזמן גרמו לי לעזוב", אמר סבן.

כשצורפת לדירקטוריון יצאה הודעה ארוכה ואופטימית על הפעילות שלך והיכולת הנרחבת לסייע. לעומת זאת על העזיבה איש לא טרח להודיע באופן רשמי.
"האמת שלא הודעתי לאף אחד באופן רשמי, פשוט הפסקתי להגיע באיזשהו שלב. לפני הרבה זמן אמרתי לדרור שי שאני מרגיש שאני לא באמת תורם ועדיף להביא מישהו פעיל יותר. הוא ביקש ממני לחשוב על זה, חזרתי אליו אחרי 24 שעות והחלטתי לתת לזה עוד הזדמנות. מאז היו 2-3 ישיבות שלא התאפשר לי להגיע".

סיבה נוספת שגרמה לסבן לעשות "אחורה פנה" ונחשפת כאן לראשונה, קשורה למשקיע פוטנציאלי שנסה לשדך ללא הצלחה למחלקת הנוער. "זה היה משהו מאוד מבטיח, אבל ראיתי שזה לא מתקדם והמשקיע לא מקבל תשובה כן או לא, גם לא זה בסדר. העברתי לדרור הצעה מאוד מעניינת, הוא אמר שיכנס את הוועד המנהל, יבדוק וכו'. אולי הוא עוד בודק, אבל לא התקבלה תשובה בסופו של דבר".

באשר להחלטה הסופית לעזוב הוסיף סבן: "אני לא מסיר אחריות מעצמי, כי גם אני לא נלחמתי כמו שאני רגיל להילחם. הייתה התנהלות שפחות התחברתי אליה, כמו הסיפור עם גבע ומה שקרה בין פרדי לניב (המנהל המקצועי של מחלקת הנוער פרדי דוד, והמנהל הספורטיבי ניב טל, א"ב). אני לא מאשים אף אחד, אבל מאוכזב, כי אני חושב שבהפועל פתח תקוה יש קהל של ליגת העל שבאמת אוהב את הקבוצה. חבל, לא ציפיתי שנעלה בעונה הראשונה אם כי יכולנו להיראות יותר טוב. אני עדיין חושב שעם התנהלות נכונה אפשר להגיע לליגת העל. יכול להיות שהמודל של האוהדים יצליח, אבל צריך ניהול מאוד הדוק וחייבים עוד משקיעים פרטיים שיכניסו כסף, כי האוהדים לבד זה לא מספיק".

אשר למנוביץ', שכזכור התעניין בעבר ברכישת המועדון, הרי שבמקביל לעזיבתו הופסקה גם תמיכתו הכלכלית, ותשלום שיועד לחודש ינואר לא התקבל. גם כאן, אגב, לא נמסרה הודעה רשמית על הפסקת פעילותו, על אף שחלף זמן רב מאז עזב. "התאכזבתי מאוד מההישגים של הקבוצה. מעבר לזה הדברים לא התנהלו כמו שציפיתי ולא ראיתי שיפור לאורך הדרך, לכן החלטתי להפסיק את התמיכה שלי", אמר מנוביץ'. "אני מאחל בהצלחה לעמותה ותמיד אשאר אוהד הפועל".

מהוועד המנהל של הכחולה נמסר בתגובה: "תחילה אנחנו רוצים להביע תודתנו לקובי סבן וליגיל על תפקודם במועדון. לגבי המשקיע של קובי סבן, הוא הציע אדם בעל ממון שמעוניין להזרים סך של חצי מיליון ש"ח בשנה למחלקת הנוער, ברם התנאי שלו הוא שהוא מנהל את מחלקת הנוער, מביא אנשים שלו ויגדל שחקנים וימכור אותם למרבה במחיר. למעשה הוא דרש לנתק את מחלקת הנוער מהמועדון ולהפוך את המחלקה לבית"ר טוברוק דה פאקטו וברור מדוע הועד המנהל סרב להצעה זו".

לגבי עזיבתו של יגיל מנוביץ' מסרו בוועד: "ליגיל היה הסכם עם המועדון שלפיו הוא מעביר כספים במספר תשלומים על פי החלטתו. כל עוד הוא מעביר כספים ניתנת לו הזכות להיות משקיף. יגיל, מסיבותיו הוא, החליט כי נכון למועד זה מוותר על החובה והזכות החוזית שלו וכל זאת בהתאם לתנאי החוזה עימו. חשוב להדגיש כפי שציינו בפני הדירקטוריון בתחילת דרכו, הועבר נוהל עבודה ונאמר שייבחן בדצמבר. לצורך כך קמה ועדה אשר בחנה את הנושא והעבירה המלצתה לועד המנהל. הועד המנהל יעביר בימים הקרובים את המלצות הועדה להצבעת החברים. אם המלצות אלו יתקבלו הועד יפעל ללא דיחוי על מנת לגייס נציגים חדשים לועדת נציגים. אם הצעת הועדה תידחה, תוחזר ההצעה לשולחן העבודה של הועדה לבדיקתם והמלצתם לפורמט אחר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קבוצה שעומדת להתפרק כולם בורחים בדרך זו ליגה א בדרך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר