הציוד שחולק. צילום באדיבות עיריית פתח תקוה
הציוד שחולק. צילום באדיבות עיריית פתח תקוה

חורף חם: הציוד שאספו אוהדי הפועל פ"ת חולק לדרי רחוב ונזקקים בעיר

במבצע משותף עם מנהלת המתנדבים של העירייה, חולקו השבוע ללא כל תשלום צעצועים, בגדים חמים וציוד חורף אותו אספו האוהדים. "פעילות מרגשת וחשובה", אמר ראש העיר רמי גרינברג

פורסם בתאריך: 15.1.20 16:54

הפעילות היפה שערכו אוהדי הפועל פתח תקוה בתחילת העונה, נושאת תוצאות. מנהלת המתנדבים בשיתוף אוהדי הפועל פתח תקוה קיימו חלוקת צעצועים, בגדים וציוד חורף לדרי רחוב ונזקקים.

אוהדי הפועל והשחקנים אספו שמיכות, מעילים, בגדי חורף למבוגרים ולילדים, ספרים וצעצועים, מיינו וסידרו את הציוד הרב שנאסף בארגזים ומינהלת המתנדבים באגף לשירותים חברתיים ובריאות יחד עם 'סיירת מחוברים', ובעידודם של ראש העיר רמי גרינברג וראש האגף אשר שוקר, קיימו בזאר בכיכר המייסדים, בו חילקו את הציוד והביגוד לכל דורש וללא כל תשלום.

"אני מברך את כל חברי הפועל פ"ת והאוהדים, עובדי העירייה, המתנדבים והפעילים שקיימו פעילות מרגשת וחשובה זו – לתת ולהעניק מכל הלב לנזקקים, במיוחד כעת לקראת הימים הקרים והגשומים", אמר ראש העיר רמי גרינברג. "עובדי האגף לשירותים חברתיים ובריאות פועלים ללא לאות למען דרי הרחוב והנזקקים ועדיין יש אנשים הזקוקים למעיל או שמיכה טובה. אני מודה לכל המתנדבים והעושים במלאכה ומאחל לכולם חורף חם ונעים".

הארגזים עם הציוד. צילום באדיבות עיריית פתח תקוה

הארגזים עם הציוד. צילום באדיבות עיריית פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר