הקבוצה המשולבת של הפועל פתח תקוה
הקבוצה המשולבת של הפועל פתח תקוה

לקול תשואות הקהל: הקבוצות המשולבות של הפועל פ"ת וקטמון ערכו משחק ראווה (וידאו)

לצד הניצחון של הכחולים במשחק, נרשם ניצחון גדול לא פחות במהלך ההפסקה, כאשר שתי הקבוצות המשלבות אנשים עם ובלי מוגבלויות, שיחקו האחת נגד השנייה לעיניי הקהל המעודד

פורסם בתאריך: 17.1.20 17:28

לצד הניצחון החשוב של הפועל פתח תקוה היום (שישי) על הפועל קטמון, נרשם במהלך מחצית המשחק אירוע מרגש מאוד על כר הדשא, שגרם להתרגשות גדולה בקרב אוהדי שתי הקבוצות.

צפו במשחק המלא בין הקבוצות:

בהפסקה בין המחציות נערך משחק בין הקבוצות המשולבות של הפועל פתח תקוה והפועל קטמון, בשיתוף ג'וינט ישראל והחברה למתנ"סים, בהן משחקים שחקנים עם ובלי מוגבלויות. השחקנים עצמם, כמו גם אוהדי שתי הקבוצות ביציע, התרגשו מאוד מהאירוע.

בעוד האוהדים נתנו קונטרה עם עידוד קולני ביציע עם שירי עידוד לשחקנים עצמם ושירת "לעולם לא לבד תצעדי הפועל פתח תקוה שלי", השחקנים ניגשו להודות להם בתחילת המשחק ובסיומו. אם מישהו מתעניין, קטמון ניצחה במשחק 0:1, אבל כולם יסכימו במקרה הזה, שהחוויה היא מעל הכל.

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק

"הפועל פתח תקוה והפועל קטמון מגשימות את חזונן הלכה למעשה, בהנגשת הכדורגל לכל מי שחפץ בכך וקידום ערכים כמו שוויון הזדמנויות ושילוב בקהילה", מסרו בהפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוני פירו, קטמון ירושלים

    תודה רבה על ההזמנה, על הארוח, ועל הכבוד הגדול שעשיתם ואתם עושים לשותפים, בעלי המוגבלויות, בקהילה שלכם. לא מפתיע, שקבוצת אוהדים שכמותכם, מקיימת קבוצה שכזו, בכזו אהבה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר