יוסף עוודי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
יוסף עוודי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מצוקת בלמים בהפועל פ"ת לקראת הדרבי, יוסף עוודי סיים את דרכו

אחרי הניצחון על קטמון, הכחולים החלו בהכנות לקרב על היוקרה העירונית ביום שני הבא. המגן הימני קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. רם לוי ועוז פרץ בספק

פורסם בתאריך: 19.1.20 18:46

שביעות רצון גדולה בהפועל פתח תקוה לאחר הניצחון 0:2 על הפועל קטמון ביום שישי, הניצחון המרשים של הקבוצה העונה, שהגיעה להתמודדות ללא הקפטן רם לוי ומלך השערים עוז פרץ. כעת החלו בקבוצה בהכנות לקראת הדרבי הגדול ביום שני הבא, אליו תגיע הפועל עם חוליית הגנה חסרה במיוחד.

מתן גושה ויעקב אבבה ייעדרו מהדרבי בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ולמאמן עמיר נוסבאום ישנו כאב ראש לא קטן בסוגיה הזו. רם לוי, שבכלל תופקד לאורך רוב שלבי העונה כקשר אחורי, מיועד לפתוח בחוליית ההגנה, אך עדיין סובל מפציעה במפשעה שגרמה לו להעדר מהמשחק בשישי. למרות זאת, במועדון מעריכים כי הקפטן לא יוותר על הדרבי. הבלם הטבעי האחרון שנותר בסגל הוא ספיר יתח, שנפצע בעצמו באימון בסוף השבוע שעבר וגם לגביו לא ברור אם יהיה כשיר.

מי שצפוי להמשיך בחוליה האחורית, במיוחד אם יוחלט לפתוח במערך של חמישה שחקני הגנה, הוא נפתלי בלאי, ששיחק בשישי לראשונה כבלם והציג יכולת טובה. החלוץ עוז פרץ, שמתאושש מהקרע בשריר הארבע הראשי, לא התאמן גם היום וכשירותו לדרבי תתברר בימים הקרובים.

שינוי ראשון בסגל בחלון ההעברות של חודש ינואר נוגע לעמדת המגן הימני, כאשר יוסף עוודי, שלא נכלל בסגל ביום שישי, קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. עוודי ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שיימצא קבוצה אחרת. במועדון צפויים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי במגן ימני, כאשר שמו של בן סיטלקול מסקציה נס ציונה הוזכר, ובמועדון מחכים לראות האם ישוחרר מקבוצתו. פרט לעמדת המגן הימני, במועדון מעוניינים להתחזק גם במרכז השדה, בעזרת גיוס הכספים של האוהדים שחצה כבר את 100 אלף השקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זאב

    תריצו את ספיר איטח בלם מעולה שחקן בית תתחילו לבנות את העונה הבאה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר