אמאדו סוקונה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
אמאדו סוקונה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אמאדו סוקונה עובר להפועל כפ"ס, הפועל פ"ת תקבל 100 אלף שקלים

החלוץ הצרפתי נמכר לירוקים מליגת העל תמורת כמחצית מסעיף השחרור שלו. סוקונה היה מלך השערים של הפועל בעונה שעברה, והיה גם אחד ממצטייני העונה הנוכחית. הפועל כרגע ללא חלוץ טבעי בסגל

פורסם בתאריך: 27.1.20 19:37

דרמה בהפועל פתח תקוה. החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה סיכם את תנאיו בהפועל כפר סבא וכבר מחר אמור לערוך אימון בכורה בקבוצה של אופיר חיים. בהפועל פתח תקוה רצו להימנע ממצב בו לא תתקבל עבור סוקונה כל תמורה ועל כן היו נחושים למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי.

כידוע, סעיף השחרור של הצרפתי מהפועל עומד על 60 אלף יורו, אולם בכפר סבא לא הסכימו לשלם את הסכום במלואו ועל כן הפועל התפשרה על פחות ממחצית מהסכום – 100 אלף שקלים בלבד, עבור אחד השחקנים הטובים בליגה הלאומית. יש לציין כי סוקונה הבהיר לאנשי המועדון בשבועות האחרונים כי הוא אינו מעוניין להישאר עוד במועדון וכי בכוונתו להתקדם לליגת העל. סוקונה כבש בעונה שעברה 13 שערים וסיים כמלך השערים והבישולים של הקבוצה. העונה כבש 11 שערים בכל המסגרות.

חשוב להדגיש כי פרטי ההסכם מול כפר סבא נסגרו כבר אתמול (ראשון) ואף הועברו טיוטות חוזה בין הצדדים. בהפועל התנו את המעבר בכך שהשחקן יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הדרבי וכן שהדבר לא יתפרסם לפני המשחק, מחשש למחאות מצד אוהדי הקבוצה.

בעקבות שחרורו של סוקונה, נותרה הפועל ללא חלוץ טבעי בסגל כרגע. בהקשר זה, הפועל עשויה לקלוט את החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו, שכבר קיבל הודעה על שחרורו מכפר סבא, בעקבות יכולת חלשה ולאחר שאיכזב העונה כשכבש שער בודד ב-20 מחזורים. גם מ.ס כפר קאסם הוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר