בנג'מין קוקו. צילום: עזרא לוי
בנג'מין קוקו. צילום: עזרא לוי

קוקו לא מעוניין לרדת ללאומית, שוורצבוים עשוי לחזור להפועל פ"ת

החלוץ הניגרי הבהיר לאנשי הפועל כפר סבא כי הוא מעוניין לשחק בליגת העל. אמאדו סוקונה יגיע מחר להיפרד מהשחקנים לפני שיעבור לליגת העל. דור מוסקוביץ' הוצע למועדון אך מועמדותו ירדה מהפרק

פורסם בתאריך: 28.1.20 12:28

לאחר שנפרדה מהחלוץ אמאדו סוקונה תמורת 100 אלף שקלים – "נזיד עדשים" בפי לא מעט אוהדי הפועל, בקבוצה מעוניינים לקבל מהפועל כפר סבא בתמורה את החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו. בכפר סבא הודיעו לחלוץ המאכזב (שער בודד ב-20 מחזורים) שהוא משוחרר עוד לפני הדרבי של פתח תקוה, שהיה גם משחק הפרידה של סוקונה, אך כאן ציפתה לראשיה הפתעה. קוקו הבהיר לאנשי הקבוצה מהשרון כי הוא מסרב לעבור לקבוצה מהליגה הלאומית ואף נשמע אומר כי במידה ולא תימצא עבורו קבוצה מליגת העל אין בכוונתו לעזוב, גם במחיר הקפאה.

גורם בכפר סבא הבהיר כי אין סיכוי שהחלוץ ייקלט בליגת העל, וציין כי מבחינת המועדון השרוני גם הקפאה היא לא אסון גדול, שכן לקוקו משכורת נמוכה יחסית. מי שכן עלולה להיקלע לבעיה מקצועית קשה היא כאמור הפועל, שנכון להיום (שלישי) תקועה ללא חלוץ מרכזי. למי ששכח, חלון ההעברות יינעל ב-6 בפברואר. אגב, יום לאחר הדרבי נסגרה רשמית עסקת העברתו של סוקונה, שיגיע מחר לאימון של הפועל פ"ת כדי להיפרד מהשחקנים.

ובינתיים, כאמור, על רקע התחזקות משמעותית של קבוצות רבות בלאומית וחרף קמפיין גיוס ההמונים של המועדון, בהפועל כרגע הכיוון הוא משוחררים בלבד. כך עבר ויטלי גנון להפועל רעננה ויוסף עוודי הושאל להפועל אדומים אשדוד מהליגה השלישית, אותה קבוצה שהדיחה את הפועל מהגביע.

מי שעשוי להצטרף הוא קשר רמת השרון, דניאל שוורצבוים, שקיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה וזכור לטובה בעקבות עונה מצוינת בהפועל אשתקד. פנייה רשמית לא נעשתה, אבל אביו של השחקן, אשר, מצוי בקשרי חברות עם אנשי הפועל, ובשיחות בין הצדדים עלתה האפשרות לצרפו. יש לציין שמי שרצינית הרבה יותר לגבי שוורצבוים היא בני סכנין. עוד אקס של הפועל שגדל במועדון, דור מוסקוביץ', שיכול לשחק הן ככנף והן כחלוץ ומשחק בבית"ר תל אביב בת ים, הוצע לקבוצה, אבל המועדון העביר מסר שהוא מחפשת להתחזק ב"שמות גדולים", ועל כן מועמדותו ירדה נכון לעכשיו מהפרק.

דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר