בנצי סאו. צילום: מוטי מילרוד
בנצי סאו. צילום: מוטי מילרוד

בכחולה הציעו לבנצי סאו תפקיד בכיר בדירקטוריון, סאו מכחיש

בעמותת האוהדים פנו למ"מ מפכ"ל המשטרה לשעבר, שעשוי להוות חלק משמעותי בשדרה הניהולית של הפועל בתקופה הקרובה. סאו מסר: "אף אחד בכחולה לא דיבר איתי"

פורסם בתאריך: 2.2.20 12:37

האם הפועל פתח תקוה בדרך לצרף דמות בכירה לדירקטוריון המועדון? בשבועות האחרונים פנו גורמים בעמותת האוהדים למ"מ מפכ"ל המשטרה לשעבר, ניצב בדימוס בנצי סאו, במטרה שימונה לתפקיד בכיר בדירקטוריון של הפועל. שם נוסף שהוזכר כמי שעשוי להגיע יחד עם סאו, הוא של תת-אלוף במיל' שמוליק אולנסקי. סאו ואולנסקי הינם אוהדי הקבוצה מזה שנים ארוכות.

סאו, ששימש בעבר בין היתר כמ"מ המפכ"ל, מפקד מחוז תל אביב ומפקד מחוז מרכז של המשטרה, היה מועמד להצטרף לדירקטוריון עוד בחודש פברואר בשנה שעברה, עם העברת הקבוצה לידיה של עמותת הכחולה. המגעים אז לא הבשילו, אך התקווה היא כי הפעם יהיה ניתן להשלים את המהלך.

סאו שימש בעבר בין היתר כמ"מ מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז תל אביב ומפקד מחוז מרכז של המשטרה. בשנים האחרונות השתלב בתחום העסקי. כזכור, דירקטוריון הכחולה עבר טלטלות רבות בחודשים האחרונים, ומונה כעת שני נציגים בלבד – שלומית גיא וקובי לוי. בכחולה מנסים בתקופה האחרונה למלא את השורות במטרה לבנות דירקטוריון איכותי אשר יפקח מקרוב על הנעשה במועדון.

סאו מסר בתגובה לדברים: "המידע שבידך לא נכון. אף אחד בכחולה לא דיבר איתי ולא הציעו לי להצטרף לדירקטוריון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר