קבוצת הנוער של הפועל אחרי הניצחון בשבת. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
קבוצת הנוער של הפועל אחרי הניצחון בשבת. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רון מרקוס: "מבחינתי לאמן את הנוער של הפועל פ"ת זו משרה קדושה, שליחות"

הקבוצה הצעירה של הפועל נמצאת בתקופה נהדרת עם שישה משחקים ללא הפסד, אחרי פתיחת עונה קשה. "שמח להיות בהפועל בתקופה הקריטית שבה המועדון משנה את פניו", אמר המאמן. בשבת: משחק תחתית חשוב מול עירוני מודיעין

פורסם בתאריך: 6.2.20 14:56

קבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה ממשיכה במסע ההתאוששות שלה במחוז הדרומי של הליגה הלאומית, כשרשמה בשבת ניצחון שני ברציפות ומשחק שישי ללא הפסד. הקבוצה של רון מרקוס הביסה 0:4 את גדנע תל אביב בקרב תחתית ישיר בסירקין, שהקפיץ אותה למקום העשירי בטבלה, מרחק 3 נקודות מהקו האדום ועם הפרש שערים טוב יותר מיריבותיה. ניר חורש, איתי בן שמואל, בר נאווי והנרי צ'ידי כבשו לכחולים. הקפטן אופק אושר, שנמצא בכושר נהדר, המשיך לבלוט והוכיח שוב כי הוא ראוי לקבל הזדמנויות נוספות בקבוצה הבוגרת.

"אנחנו בעסקי התוצאות, כמאמן החותמת הרשמית לכך שאתה עובד בצורה נכונה וטובה היא התוצאות שאתה מוציא בשבתות", התייחס מרקוס לתקופה הטובה של הקבוצה. "פרט לתוצאות, גם הדרך והצורה שבה אנחנו מגיעים למשחקים מרשימה, אנחנו מגיעים עם תשוקה גדולה ומראים עליונות על היריבות. זה משהו מאוד מעודד להמשך".

רון מרקוס. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

רון מרקוס. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מרקוס הגיע לקבוצה בחודש אוקטובר כשהייתה מרוסקת מנטלית ומסובכת בתחתית הטבלה. "ברגע שאתה נכשל שבוע אחרי שבוע אז הביטחון יורד וכבר אין לך אמונה ביכולות שלך, זה נכון לכל גיל", התייחס המאמן לקבוצה שקיבל. "לשמחתי עשינו כמה שינויים שחיזקו את הקבוצה, עם השינוי באו התוצאות וחזרה האמונה. השחקנים מאמינים בעצמם ומבינים שאנחנו בדרך הנכונה ורק צריכים להמשיך בה".

מרקוס, שמגיע ממשפחה של אנשי הפועל, חזר למועדון השנה אחרי שבעונה שעברה אימן למשך מספר חודשים את קבוצת הבוגרים של הפועל ראשון לציון. "אחת הסיבות לחזרה שלי להפועל הייתה המנהל המקצועי פרדי דוד", אומר מרקוס. "מבחינתי לאמן את הנוער של הפועל פתח תקוה זה מעבר למשרה, זו שליחות. אני מרגיש שזאת משרה קדושה. באתי מבית שינק כל השנים את הפועל, אני מתייחס למשרה הזאת בחרדת קודש, לא פחות מזה. אני יודע שהגעתי להפועל בתקופה קריטית, שבה המועדון משנה את פניו ומעצב מחדש את הדרך שלו בכדורגל הישראלי. אני שמח להיות בתקופה הקריטית הזאת ומקווה שזה ימשך עוד הרבה זמן".

בר נאווי חוגג את השער מול גדנע. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בר נאווי חוגג את השער מול גדנע. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אופק אושר. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אופק אושר. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בשבוע שעבר הוגרלה הקבוצה למשחק ביתי מול בני סכנין במסגרת 32 האחרונות של גביע המדינה. המשחק יתקיים ב-25.3. ביום שבת (11:30, מודיעין) יצאו רון מרקוס ושחקניו לקרב תחתית נוסף מול עירוני מודיעין, שנמצאת מעל הפועל בנקודה. ניצחון נוסף של הפועל יעמיד אותה במצב נהדר לקראת סוף עונה רגוע, לעונה שהתחילה כמו סיוט. "אנחנו לרגע לא שוכחים את המטרה שלנו שהיא להישאר בליגה", מסכם המאמן. "גם המשחק הזה, כמו כל המשחקים האחרונים, הוא על שש נקודות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר