עומר צלישר
עומר צלישר

עומר צלישר, אלמוג אוחיון וניב סרדל חתמו בהפועל פ"ת

שלושת שחקני הרכש הצטרפו ביום האחרון של חלון ההעברות ויחזקו את הסגל של מסאי דגו. צלישר לא היה בתכניות של הפועל כפר סבא העונה, ואוחיון שיחק העונה בהפועל כפר שלם מליגה א'. סרדל מגיע מהפועל אום אל פאחם

פורסם בתאריך: 6.2.20 15:14

הפועל פתח תקוה החתימה שלושה שחקני רכש, עם סגירת החלון, כפי שפרסמנו כאן אתמול. הראשון היה המגן הימני ניב סרדל שחתם היום (חמישי) בהפועל פתח תקוה בחוזה עד לסיום העונה, ובכך יחליף את יוסף עוודי ששוחרר להפועל אדומים אשדוד. סרדל בן ה-27 מגיע מהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

"אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל פתח תקוה", אמר סרדל. "יש פה קבוצה טובה שיכולה וצריכה להיות במקום גבוה הרבה יותר בטבלה, ויחד אני מאמין שנגיע לשם". סרדל, אחיו של לירן, שחקן הפועל חיפה, גדל במחלקת הנוער של האדומים מהכרמל ורשם העונה 25 הופעות במדי אום אל פאחם. בעבר שיחק בהפועל ראשון לציון, הפועל עפולה והפועל נצרת עילית.

ניב סרדל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

ניב סרדל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

שחקן נוסף שחתם בהפועל הוא הקשר האחורי עומר צלישר בן ה-27 מהפועל כפר סבא. צלישר לא היה בתכניות המקצועיות של אופיר חיים מתחילת העונה, ואף הפך ל"מנודה". צלישר היה אחד המשתכרים הגבוהים בכפר סבא העונה, אך הסכים להתפשר משמעותית בשכרו כדי להגיע להפועל. משחקו האחרון של צלישר היה בחודש אפריל, עוד בעונה שעברה.

האחרון לחתום עם סגירת החלון הוא שחקן הכנף אלמוג אוחיון בן ה-25, שמצטרף מהפועל כפר שלם מליגה א' דרום. אוחיון שיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר