ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

ניב טל: "אני שלם עם שחקני הרכש, הפועל פ"ת התחזקה בחלון ההעברות"

בעיצומה של התקופה הרעה שעוברת על הפועל, המנהל הספורטיבי מתייחס לשינויים בחלון ההעברות בחודש ינואר, עסקת אמאדו סוקונה והציפיות משחקני הרכש החדשים שהגיעו

פורסם בתאריך: 11.2.20 19:36

האיש שהופקד על המלאכה המורכבת של בניית הסגל של הפועל פתח תקוה בקיץ היה המנהל הספורטיבי ניב טל. לאורך הדרך בראיונות שנתן, הבהיר חלוץ העבר כי המטרה המוצהרת והברורה של הקבוצה העונה היא הגעה לפלייאוף העליון, כאשר בשבועות האחרונים נראה שהמטרה הולכת ומתרחקת. מהטעויות שנעשו בעמדות לא מעטות במהלך בניית הסגל בקיץ האוהדים כבר לא מתעלמים, וטל סופג לא מעט חיצי ביקורת.

ניב, האם אתה שלם עם שחקני הרכש שצורפו למועדון בחלון ההעברות והאם לדעתך הקבוצה התחזקה בחלון ההעברות ולא נחלשה? 

"אני שלם עם שחקני הרכש, הקבוצה התחזקה בחלון ההעברות, אבל זה תמיד הסיכון כשעושים מהפכות. אי אפשר לדעת כמה זמן ייקח לשחקנים להתחבר, זה לא מדע מדויק. על הנייר התחזקנו, מקווה מאוד שזה יבוא לידי ביטוי במגרש. החלון הזה היה עם היצע נמוך מאוד של שחקנים, חלון קשה, אולי אחד הקשים שהיו – ואת זה כולם אומרים, זאת לא דעתי בלבד. עשינו את המקסימום בהתחשב אילוצי התקציב/רצון של שחקנים להגיע".

איך ייתכן שניב סרדל הוחתם ומיד אחר כך התברר שהוא פצוע בקרסול? האם לא בדקתם איתו האם הוא כשיר טרם החתימה?

"ניב סרדל הוא אחד המגנים הטובים בליגה וידענו מראש שיש לו פציעה של עשרה ימים. זאת הסיבה היחידה שבגללה אום אל פאחם בכלל הסכימה לשחררו".

סוקונה מתגלה משבוע לשבוע כשחקן ברמה גבוהה גם לליגת העל, ויטלי גנון אמנם אכזב, אבל בהחלט צבר ניסיון רב בליגה הראשונה. האם אלמוג אוחיון ששיחק בליגה א' הוא תחליף ראוי, או הובא ברגע האחרון בלית ברירה כדי לעבות את הסגל? האם גם היום אתה שלם עם מכירת סוקונה בסכום של 100 אלף שקלים?

"סוקונה עמד לחתום בחוזה כספי גבוה לשנה הבאה בחדרה, ומהיכרות איתו של שנה וחצי היה ברור מה נוכל לקבל ממנו במצב הזה. קיבלנו 100 אלף שקלים, פלוס 70% השתתפות בשכר של עומר צלישר, פלוס 10% ממכירה עתידית, פלוס השאלה בחינם של קוקו עד סוף העונה. באשר לאלמוג אוחיון, זה שחקן שהתאמן אצל מסאי דגו והוא מכיר אותו טוב מאוד. אני מודה שפחות הכרתי את השחקן, וחלק מהעניין בעבודת צוות זה לסמוך על דעת המאמן, מה עוד שהשחקן הגיע לעיבוי הסגל ואף אחד לא מצפה ממנו שימשוך את הקבוצה על הגב שלו. אני מאמין שקוקו ייתן את התפוקה שלו ובסוף השנה נעשה סיכומים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר