רם לוי. צילום: זאב שטרן
רם לוי. צילום: זאב שטרן

רם לוי: "גם לי יש משברון קטן בדרך, מרגיש שקצת ירד לי הביטחון"

קפטן הפועל סובל מתקופה לא טובה בדיוק כמו הקבוצה שלו, אך לא מתחמק: "אני עובד על זה, אין מושלם בשום מקום". על המשך העונה אמר: "בסופו של דבר זו הקריירה והעתיד שלנו. כל אחד צריך לקחת את עצמו בידיים"

פורסם בתאריך: 12.2.20 17:50

מי שכואב במיוחד את מצבה הקשה של הפועל פתח תקוה בתקופה האחרונה הוא הקפטן רם לוי, שהורד בשבועות האחרונים לעמדת הבלם. "אף פעם לא כיף להפסיד, ועוד שלוש פעמים ברציפות, אבל אין מה לעשות – אם נשקע עכשיו ונחפש אשמים לא נצא מזה", הוא אומר בראיון ל"ספורט מלאבס". "דווקא עכשיו, כשאנחנו הכי למטה, צריכים להיות גברים, להרים אחד את השני ולצאת מזה. רק אנחנו השחקנים יכולים לעשות את זה. מעבר לזה התחלף מאמן, אבל מסאי לא יכול להפוך את הקבוצה תוך שבוע. יש תהליך חיובי ואני מאמין שכבר במשחק הבא יראו טביעת אצבע שלו ושיפור משמעותי".

אישית אתה בכושר פחות טוב, במיוחד מאז שהורדת לעמדת הבלם בדרבי.
"אני משתדל תמיד לתת את ה-100%. כולם רגילים לראות אותי הכי יציב וחיובי, אבל כמו לכל שחקן גם לי יש משברון קטן בדרך, אבל אני עובד על זה ואעשה הכל לסיים אותו כמה שיותר מהר. אני מרגיש שקצת ירד לי הביטחון וכשלא הולך לקבוצה זה יותר בולט. כל אחד חולם על שלמות, אבל אין מושלם בשום מקום, צריך להתמודד ולהמשיך בכל הכוח. לגבי התפקיד, עמדת הבלם אכן חדשה לי, אבל אני אף פעם לא מתלונן ורוצה את טובת הקבוצה. אם זה מה שהוחלט, אעשה הכל להצליח גם בתפקיד הזה".

אתה מרגיש שעמיר נוסבאום שילם את המחיר על היכולת החלשה שלכם?
"ברור שהוא שילם את המחיר. אהבתי אותו מאוד, אבל היינו חייבים זעזוע וזה בא על חשבונו. צריך לזכור שגם שחקנים נפגעו בדרך וניסו המון דברים, אבל בסוף זה הגיע אליו".

עמיר נוסבאום. צילום: זאב שטרן

"בסוף זה הגיע אליו". עמיר נוסבאום. צילום: זאב שטרן

האם זה נכון ששחקנים ביקשו להחתים את מסאי דגו אחרי שנוסבאום פוטר?
"לא שמעתי על דבר כזה ואני לא נכנס לזה. אולי הייתה התייעצות עם האוהדים/בעלים, אבל מה שהצוות החליט קיבלנו באהבה. כולם יודעים שעשינו עם מסאי עונה טובה ומה הוא שווה. שמחנו מאוד לשמוע שהוא מועמד כי אנחנו מכירים טוב אותו ואת היכולות שלו, אבל בטח שזו לא הייתה בקשה של שחקן זה או אחר".

פלייאוף תחתון עונה שלישית ברציפות ייחשב לכישלון מקצועי חמור.
"זה נכון, המטרה המוצהרת שהצבנו הייתה פלייאוף עליון, אבל מה שנשאר לנו הוא לא להסתכל למעלה ולחשוב מה יקרה אם, אלא למטה. עכשיו צריך לעבור משחק-משחק בצורה הכי טובה ולתת את הדם".

אתה חושב שביכולת הנוכחית הפועל שווה יותר מפלייאוף תחתון?
"חד משמעית כן. אם מסתכלים אחד-אחד יש לנו חבר'ה איכותיים ושחקנים טובים בסגל. הרבה דברים התפקששו לנו בדרך, אבל אין לי ספק שמגיע לנו הרבה יותר".

איך אתה כקפטן מנסה להרים את החברים?
"אני כל הזמן מדבר ומעודד את כולם, אבל כבר ברור שדיבורים לבד לא מספיקים. בסופו של דבר זו הקריירה והעתיד שלנו. כולם מודעים למצב וכל אחד צריך לקחת את עצמו בידיים ולהבין שעכשיו זה המאני טיים. אם מישהו לא יגיע כמו שצריך, זה עלול להתנקם בו בעתיד – אם בעונה הבאה ואם בשלב מאוחר יותר. אפשר להחליף מאמן, אבל בסופו של דבר אנחנו אלה שעולים על המגרש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר