שחקני הפועל בסיום
שחקני הפועל בסיום

יום האכזבה: 0:0 חלש להפועל פתח תקוה מול עשרה שחקנים של נוף הגליל

למרות שאחמד קאסום הורחק בדקה ה-32, הקבוצה של מסאי דגו לא הצליחה למצוא את השער והציגה משחק חלש נוסף. ניב סרדל ערך הופעת בכורה

פורסם בתאריך: 14.2.20 17:10

מסאי דגו אמנם מספר לשחקנים שלו שאסור להיות רדומים לרגע, אבל הפועל פתח תקוה תחתיו עדיין רחוקה מלספק את הסחורה ותציין את יום האהבה שחל היום באכזבה גדולה. הפועל הייתה ביתרון מספרי במשך שני שליש משחק, אבל זה לא הספיק לה כדי להכריע את המשחק הביתי מול נוף הגליל, 0:0 בסיום. זהו משחק הליגה הראשון מזה 17 משחקים שבו הפועל לא כובשת.

הכחולים אמנם קטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים, אך המאמן החדש בוודאי לא ציפה להיות עם נקודה אחת בלבד משש אפשריות. עם משחק חלש ואנמי של כל הקבוצה, פרט לבלם יעקב אבבה שהציג את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע, גם שחקני הרכש אלמוג אוחיון ועומר צלישר שפתחו בהרכב לא הביאו את הישועה. אגב, לא ברור מדוע מאמן האורחת, איתי מרדכי, צהל בסיום והניף ידיים כאילו ניצח בצורה משכנעת, כאשר עוד קודם לכן התגרה עם מחיאות כפיים לכיוון הקהל של הפועל.

בדקה ה-32 פגע אחמד קסום בגסות באבבה וראה צהוב שני ואדום. ההזדמנות הראשונה של הפועל הגיעה רק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשבן לוי הגביה ועוז פרץ, שנגח חלש מדי, אפשר לשגיא מלול להדוף. גם המפגש הבא בין השניים בפתיחת המחצית השנייה הסתיים כשידו של השוער על העליונה.

הפועל המשיכה שלא לנצל את היתרון המספרי, כאשר גם השינויים שביצע המאמן לא שיפרו את היכולת. עד הסיום האירועים היחידים הראויים לציון היו הופעת בכורה של המגן ניב סרדל וכדור חופשי מעל המשקוף של דניאל שוורצבוים, 0:0 מאכזב שמרחיק את הפועל צעד נוסף מחלום הפלייאוף העליון.

הרכב: ברק לוי, בן לוי (74, ניב סרדל), רם לוי, יעקב אבבה, בר איבגי, עומר צלישר (בר ירוחם, 62), דניאל שוורצבוים, אלמוג אוחיון (עמית מזרחי, 46), עומר בוארון, עוז פרץ, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר