הפועל מול סכנין
הפועל מול סכנין

משחק שישי ברציפות ללא ניצחון: 0:0 להפועל פ"ת מול סכנין

למרות שהציגו משחק טוב, הכחולים לא השכילו לנצל את המצבים אליהם הגיעו. מסאי דגו עדיין ללא ניצחון בקדנציה החדשה. אבבה, סרדל וצלישר נפצעו והוחלפו

פורסם בתאריך: 21.2.20 17:14

אחרי התיקו הדרמטי מול הפועל ראשון לציון לפני שלושה ימים, קיוו בהפועל פתח תקוה לרשום סוף סוף שלוש נקודות ולצאת לדרך חדשה, אלא שלמרות משחק טוב והזדמנויות להכריע את המשחק, רשמה הקבוצה היום (שישי) תיקו שלישי ברציפות כשסיימה ב-0:0 מול בני סכנין. מדובר במשחק השישי ברציפות ללא ניצחון של הקבוצה, כאשר גם המאמן החדש מסאי דגו עדיין ללא ניצחון בארבעת המשחקים שלו בקדנציה הנוכחית.

עוד לפני המשחק, התקיימה דקה של מחיאות כפיים לזכרו של חלוץ העבר של הקבוצה, משה זיתון, שהלך אתמול לעולמו. על המגרש פתח בהרכב בר ירוחם על חשבונו של עוז פרץ המוצהב. בדקה ה-25 הייתה חייבת הפועל לעלות ליתרון, כאשר עומר בוארון קיבל כדור נהדר ברחבה מדניאל שוורצבוים, אך הראשון בעט ממצב נוח החוצה. פרט להזדמנות הגדולה של בוארון, שתי הקבוצות לא הרבו להגיע למצבים במחצית הראשונה, בה הפועל הייתה עדיפה במעט.

סכנין פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, כאשר בדקה ה-56 כדור חזק של בן תורג'מן, אקס הפועל, חלף סנטימנטרים מהקורה. סדרת פציעות של הפועל הביאו להחלפתן של יעקב אבבה, ניב סרדל (מצוין) ועומר צלישר. בדקה ה-81 אמרי וולשמן האורח בעט ממצב טוב ברחבה ליד הקורה. הפועל הגיעה לא מעט פעמים קרוב לרחבה, אך בוארון, שנראה חסר ביטחון, קיבל שוב ושוב החלטות לא נכונות וגרם לתסכול רק בקהל, כאשר מאמנו ניסה לאורך כל המשחק לעודד אותו. בסיום, כאמור, 0:0, אך הפועל בהחלט יכולה להיות מעודדת מאיכות המשחק שלה שעלתה מאז הגעתו של דגו.

הרכב: ברק לוי, ניב סרדל (בן לוי, 61), יעקב אבבה (ספיר יתח, 50), מתן גושה, נפתלי בלאי, בר איבגי, עומר צלישר (חמאדה אגבריה, 76), דניאל שוורצבוים, בר ירוחם, עומר בוארון, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    קשה להגיד משחק טוב כשלא מגיעים למצבים
    השחקן הישראלי לא יכול לשחק תוך 3 ימים 2 משחקים וזה ניכר היטב בשתי הקבוצות.
    הפציעות של הפועל נבעו ממאמץ של 2 המשחקים
    חצי שני הפועל נפלה מהרגליים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר