שחקני הפועל חוגגים את הניצחון
שחקני הפועל חוגגים את הניצחון

צפו: קבוצת הנוער של הפועל ניצחה את סכנין בפנדלים ועלתה לשמינית גמר הגביע

במקביל למאבקי התחתית בליגה השנייה, הוכיחו השחקנים של רון מרקוס אופי, כאשר היו עדיפים על היריבה מליגת העל לאורך כל 120 הדקות, שהסתיימו ב-0:0. בדו קרב מהנקודה הלבנה ניצחה הפועל 3:4. אופק קניאס, שחזר מפציעה ארוכה וערך בכורה העונה, כבש את הפנדל המכריע

פורסם בתאריך: 25.2.20 19:32

בהעדר ניצחונות בקבוצת הבוגרים בתקופה האחרונה, מי שחגגו במתחם סירקין היום (שלישי) היו שחקני קבוצת הנוער של הפועל, שעלו לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 3:4 בפנדלים על בני סכנין מליגת העל, אחרי 0:0 בתום 120 דקות.

הקבוצה של רון מרקוס, שמסובכת חזק בקרבות התחתית בליגה השנייה, היו עדיפים על היריבה לאורך כל שלבי המשחק, ורשמו מספר החמצות גדולות, בעיקר במחצית השנייה. בדקה ה-101 נותרה סכנין בעשרה שחקנים, אך עברו הקבוצות לדו קרב פנדלים.

שוער הפועל, רותם דהאן, השלים משחק נהדר עם שתי עצירות מהנקודה הלבנה, בעוד שבהפועל כבשו בר נאווי, בן שלו, אלמוג פינטו ואופק קניאס, שחזר מפציעה ארוכה והשלים משחק בכורה חלומי העונה עם יכולת מצוינת בהגנה ופנדל ניצחון ששלח את הפועל לשלב 16 האחרונות. במסגרת הליגה, תתארח הפועל ביום שבת (11:15, בת ים) למשחק חשוב מול בית"ר תל אביב בת ים, כאשר איבוד נקודות עלול להחזיר אותה אל מתחת לקו האדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גילי

    כל הכבוד לקבוצת הנוער היו הרבה יותר טובים מהיריבים. יאללה לגביע. כל הכבוד לקניאס משחק ראשון אחרי העדרות ממושכת בלם בכל רמ"ח אבריו. נתן את כל כולו. כל הכבוד חבר'ה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר