עמירן שקלים. צילום: זאב שטרן
עמירן שקלים. צילום: זאב שטרן

חיזוק מפתיע: עמירן שקלים ימונה כחבר בדירקטוריון הפועל פתח תקוה

מגן העבר של הקבוצה מצטרף לדירקטוריון החדש של הקבוצה וירשום קדנציה חמישית במועדון, לראשונה לא כשחקן. בימים הקרובים צפויים במועדון להודיע על מספר מינויים נוספים

פורסם בתאריך: 26.2.20 14:41

מינוי מפתיע לדירקטוריון הפועל פתח תקוה. מגן העבר של הקבוצה, עמירן שקלים, צפוי להתמנות בימים הקרובים כחבר בדירקטוריון הפועל פתח תקוה, אשר יעבור בימים הקרובים מתיחת פנים משמעותית. שקלים נפגש השבוע עם אנשי הכחולה, לאחר ששמו היה על הפרק בשבועות האחרונים.

שקלים, שגדל במכבי תל אביב, רשם לא פחות מארבע קדנציות כשחקן בהפועל וכעת ירשום קדנציה חמישית כחבר דירקטוריון. בדרבי הראשון העונה ערכה הפועל טקס לכבוד פרישתו של המגן השמאלי לשעבר, שהתקבל עם זר פרחים ועידוד קולני מהקהל. שקלים נחשב לאחד השחקנים האהובים בהפועל בשנים האחרונות, והתחבר מאוד לקהל בקדנציות שעבר בכחול.

יחד עם שקלים, צפויים כאמור בכחולה להודיע כבר בימים הקרובים על מינויים נוספים לדירקטוריון, שכרגע כולל את ד"ר שלומית גיא וקובי לוי. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי בעמותה פנו למ"מ מפכ"ל המשטרה לשעבר, בנצי סאו, כדי שישמש בתפקיד בכיר בדירקטוריון. אחד מהמינויים צפוי להיות של שחקן עבר נוסף של הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר