שחקני הפועל חוגגים בסיום
שחקני הפועל חוגגים בסיום

ניצחון בטעם מר: 1:2 להפועל פ"ת על הפועל רמת גן, תקרית אלימה ומכוערת ביציע (וידאו)

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, רשם מסאי דגו בפעם הראשונה היום שלוש נקודות. בנג'מין קוקו ועומר בוארון כבשו. תקרית אלימה ומכוערת התרחשה ביציע, ובה נפגע חבר הוועד המנהל חזי בן עמי על ידי אוהד של הפועל ופונה לבית החולים. המנכ"ל רועי אלרום: "אלימות בכל הרמות מסכנת את קיום המיזם והמועדון"

פורסם בתאריך: 28.2.20 17:14

ברכות להפועל פתח תקוה על ניצחון ראשון היום (שישי) בעידן המחודש של מסאי דגו, 1:2 שהשאיר את חלום הפלייאוף העליון בחיים, כאשר הפער מהמקום השמיני צומק לשתי נקודות. אלא שבכל הקשור ליושבי היציע, עמותת הכחולה ואוהדי הקבוצה צריכים להתבייש.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

דווקא אחרי השער השני ובעיצומה של אחת המחציות הטובות של הפועל עונה, הגיע אירוע שהרס את האווירה ביציע. חבר הוועד המנהל ואחד ממייסדי הכחולה, חזי בן עמי, נכנס לעימות עם אחד האוהדים ביציע בנוגע להורדת דגל שהסתיר לאוהדים. בן עמי, שיחד עם אוהדים נוספים ביקש קודם לכן מספר פעמים להוריד את הדגל, ניסה להוריד את הדגל, ובתגובה ספג מהלומה בפניו, ככל הנראה מהמוט של אותו דגל, ולא רק שנזקק לטיפול רפואי במקום לאחר שדימם, אלא פונה לאחר מכן להמשך טיפול בבית החולים בילינסון.

כזכור, רק לאחרונה פרסמה העמותה כי ברצונה להוציא לדרך תכנית מפורטת למניעת אלימות ואף חיפשה רכז בחצי משרה שיפעל בנושא. על הקשר בין מילים למעשים מעיד המקרה המביש שהתרחש היום ביציע. מנכ"ל הפועל, רועי אלרום, מסר בתגובה לאירוע היום ביציע: "יתבצע תחקיר מקיף על פי התכנית למניעת אלימות ביחד עם הוועד המנהל והדירקטוריון. לאחר מכן תתקבלנה החלטות והן יפורסמו. אלימות בכל הרמות מסכנת את קיום המיזם כולו והמועדון ופוגעת בקידומו ולכן הטיפול והמניעה הועלה לראש סדר העדיפויות של כלל הגורמים".

והיה גם משחק. אחרי החמצה נוראית בפתיחה, תיקן בנג'מין קוקו בדקה ה-28 כשנגח מעשרה מטרים לרשת לאחר הגבהה של נפתלי בלאי, 0:1. ארבע דקות אחר כך קיבל בוארון כדור על קו ה-16, ושלח כדור לא חזק אבל מאוד מדויק לפינה הרחוקה והכפיל את התוצאה, 0:2 במחצית שהתנהלה בשליטה מוחלטת של האורחים והייתה הטובה ביותר של הפועל העונה.

בוארון חוגג עם השחקנים את השער השני

בוארון חוגג עם השחקנים את השער השני

אולי בהשפעה האירועים ביציע, המחצית השנייה הייתה סיפור אחר והפועל נחלשה משמעותית. עשרים דקות לסיום הלחיצה רמת גן את הפועל. ירדן אבוחצירה נגח מתוך הרחבה כדור לא חזק וברק לוי הסיט ברשלנות לקורה ופנימה, כאשר ניסיון ההרחקה של יעקב אבבה היה מעבר לקו. 1:2 בסיום שהיה כולו מתוק אלולא אירוע אלים שפגע בשמחה והותיר טעם מר בקרב כל מי שהפועל פתח תקוה יקרה לליבו.

הרכב: ברק לוי, ניב סרדל (בן לוי, 90), מתן גושה, רם לוי, יעקב אבבה, נפתלי בלאי, עומר צלישר (עמית מזרחי, 74), דניאל שוורצבוים, עומר בוארון, עוז פרץ (בר ירוחם, 81), בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר