הפועל מול בית"ר תל אביב בת ים
הפועל מול בית"ר תל אביב בת ים

מתרחקת מהפלייאוף העליון: הפועל פ"ת הפסידה 3:1 לבית"ר תל אביב בת ים

דווקא אחרי שכבר היה נראה שהם נכנסים לכושר, הציגו הכחולים משחק חלש ונכנעו בצדק. בר כהן, אדוארדו גררו ועידו שחר כבשו לאורחים, יעקב אבבה השווה זמנית

פורסם בתאריך: 6.3.20 17:03

הפועל פתח תקוה הציגה היום (שישי) את משחקה החלש ביותר בעידן המחודש של מסאי דגו, דווקא במאני טיים אותו הגדיר המאמן כגמר גביע, ונוצחה 3:1 בביתה בידי בית"ר תל אביב בת ים. יום לאחר שצפו ביריבה העירונית מכבי מעפילה לחצי גמר הגביע, סיכוייה של הפועל להגיע לפלייאוף העליון פחתו משמעותית והיא כבר לא תלויה בעצמה, שני מחזורים לתום העונה הסדירה.

חלק מאוהדי הפועל לא הספיקו להתיישב וכבר ראו את קבוצתם מוציאה כדור מהרשת. זה קרה עם תחילת הדקה השלישית, כשבר כהן בעט כדור מ-22 מ' לפינה הרחוקה, עדי נסה הגיב מאוחר וספג, 0:1 לאורחת.

מרכז ההגנה הכחול היה חלש להחריד לאורך כל שלבי המשחק ולא היה חסר הרבה להגדלת היתרון, אבל נסה מנע ניסיון כיבוש של אדוארגו גררו. מנגד, עוז פרץ נגח ממצב נוח החוצה. בדקה ה-33 הגיע השוויון. עומר צלישר הגביה כדור חופשי ויעקב אבבה נגח בקשת מעל השוער דניאל פרץ למשקוף ופנימה, 1:1 בהפסקה.

דגו זיהה את החולשה במרכז השדה כשהסיט את רם לוי לקישור בפתיחת המחצית השנייה, כשבר איבגי נכנס לעמדת המגן השמאלי, עמית מזרחי פינה את מקומו ונפתלי בלאי עבר לעמדת הבלם. אלא שזה לא ממש עזר להפועל. רם לוי אמנם הגיע להזדמנות טובה בדקה ה-58 כשבעט סמוך לקורה, אבל דקה לאחר מכן הוכרע המשחק. מופלח שלעטה הטיס את הלבנים למתפרצת והשאיר אבק לבלאי, לפני שמצא את גררו בפינת הרחבה. החלוץ ששיחק בנוער של מכבי תל אביב הטעה שחקן ושיגר כדור אדיר לחיבורים הרחוקים, 1:2.

אותו גררו יכול היה לשלש את כמות שעריו, אבל מצא את נסה מוכן. יחד עם זאת, עד הסיום המשיכה הפועל לזייף בהגנה תחת המבול הפתאומי ששטף את כר הדשא ואפשרה לעידו שחר לקבוע את תוצאת הסיום, כשעבר את נסה וכבש מזווית קשה, 1:3 שהבהיר כי הדיבורים על הפלייאוף העליון רחוקים מהמציאות.

הרכב: עדי נסה, ניב סרדל, מתן גושה, יעקב אבבה, רם לוי (בר איבגי, 64), נפתלי בלאי, עומר צלישר (אלמוג אוחיון, 75), עמית מזרחי (בר איבגי, 46), עוז פרץ, עומר בוארון, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הביאו שחקן זר שלא מביא תוצאות הבקיע שער אחד בלבד אמנם שער יפה ומאז לא עושה דבר רק מתרוצץ אפשר לשחרר אותו קבוצה ממש לא יציבה נקוה שתשאר בליגה ולשנה הבאה יש לשחרר את כל השחקנים ולשנה הבאה יש להחליף

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר